ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

اموال کوروش کمپانی به فروش می‌رسد + جزییات

02 تیر 1403
اموال کوروش کمپانی به فروش می‌رسد + جزییات

رئیس سازمان اموال تملیکی از صدور دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی خبر داد.

به گزارش بانک اول، سید عبدالمجید اجتهادی با اعلام این خبر عنوان کرد: اموال کوروش کمپانی در تهران و قشم بعد از توقیف در اختیار سازمان قرار گرفته و دستگاه قضا تاکید کرده هرچه سریع‌تر این اموال به فروش برسد.

وی ادامه داد: خودرو، املاک و تعداد زیادی موبایل جزو این اموال میباشد که در تیر ماه بعد از ارزش گذاری فرایند فروش انجام خواهد شد.

اجتهادی خاطرنشان کرد: اموال کوروش کمپانی در خارج کشور نیز شناسایی و تعیین تکلیف خواهد شد./تسنیم

اخبار مرتبط
سامانه حوادث ناشی از کار است که به کارگر کمک ویژه می‌کند تا با احراز هویت در این سامانه، حادثه‌ای که برای آن‌ها رخ داده است را ثبت کنند.
غلام رضا رضایی درباره برنامه ایران برای عمره که پیش تر گفته بود پس از حج آن را ادامه خواهد داد، اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم. ضرورت دارد مقدمات کار با عربستان مهیا شود، از طرفی، تیم‌های اجرایی درحال هماهنگی با شرکت‌های سعودی هستند. او اضافه کرد: جدولی برای اعزام‌های عمره تنظیم شده است، که به محض انجام هماهنگی لازم با طرف سعودی و شرکت هواپیمایی ایران، پس از ماه محرم، زمان عمره اعلام و ثبت‌نام آن شروع می‌شود.
دو نامزد ریاست جمهوری در اولین مناظره دور دوم انتخابات برنامه ها و اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی مطرح کردند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، سقف و کف شهریه را اعلام کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها