جمعه, 8 تیر 1403 2024,June

موتورهای برقی ایرانی به بازار می آیند

02 تیر 1403
موتورهای برقی ایرانی به بازار می آیند

سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در دستور کار وزارت صمت خبر داد.

به گزارش بانک اول  به نقل از از وزارت صمت، «احمد آقایی» اظهار داشت: برنامه وزارت صمت تولید حداقل ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی است که با حمایت‌های این وزارتخانه و توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صمت افزود: با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برنامه تولید یک میلیون دستگاه موتورسیکلت را داریم، افزود: حدود ۶۰۰ هزار موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ تولید شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار موتورسیکلت در کشور تردد می‌کنند، گفت: بخشی از این موتورسیکلت‌ها فرسوده است.

آقایی بیان داشت: به دنبال آن هستیم که در حوزه جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده، مستقیم در حوزه موتورسیکلت‌های برقی ورود کنیم.

اخبار مرتبط
واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان است. شرکت متا (شرکت مادر واتس‌اپ)، مداوم در حال بهبود این پیام‌رسان و افزودن ویژگی‌های جدید برای گسترش قابلیت‌های آن است. این اپلیکیشن، سازگاری گسترده با تعداد زیادی از تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید، iOS و حتی سیستم‌های عامل دیگر دارد. اگرچه شرکت متا تمایل دارد سازگاری واتس‌اپ در دستگاه‌های متعدد را به مدت هر چه طولانی‌تر فراهم کند اما پایان راه برای بعضی از این دستگاه‌ها غیرقابل اجتناب است.
شاید برای شما یا یکی از آشنایانتان پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.
مدیرکل دفتر تعرفه و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات مدیریتی و اصلاح ساختار تعرفه‌ای، رشد مصرف اب شرب که بیش از 3درصد بود به کمتر از 1.8 درصد رسید.
این نماینده مجلس دوازدهم افزود: در مجموع سیستم مالیات ستانی در این سال‌ها به سمت شفافیت هوشمندی و جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی دانه درشت‌های اقتصادی حرکت کرده و مشاغلی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند را شناسایی کرد و بر این اساس بر تعداد مودیان مالیاتی در کشور افزوده شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها