شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

از هدیه اینترنت رایگان دولت جا نمانید / فقط تا جمعه فرصت دارید +نحوه دریافت

03 تیر 1403
 از هدیه اینترنت رایگان دولت جا نمانید / فقط تا جمعه فرصت دارید +نحوه دریافت

وزیر ارتباطات گفت: کاربران تلفن همراه تا روز جمعه ۸ تیر ماه، همزمان با روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرصت دارند تا نسبت به فعال کردن بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی اقدام کنند.

به گزارش بانک اول عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: بسته ۲۰ گیگابایتی برای استفاده رایگان از سکوهای داخلی بله، ایتا، روبیکا، سروش پلاس، گپ و آیگپ، ویراستی و تلوبیون در ایام تبلیغات انتخابات تدارک دیده شده و تا پایان تیرماه نیز قابل استفاده است.

وی افزود: کاربران اپراتورهای همراه اول و رایتل با کد دستوری #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و کاربران ایرانسل نیز با کد دستوری #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) می توانند نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.

زارع پور گفت: تا شنبه، ۲۱ میلیون کاربر اقدام به فعال سازی این بسته هدیه کرده‌اند.

اخبار مرتبط
تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی توسط وزارت آموزش پرورش کشور خبر تعطیلی مدارس تکذیب می‌شود. درصورت اعلام رسمی این گزارش به روز میشود.
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد که هاشم صفی‌الدین دبیر شورای اجرایی حزب‌الله لبنان که نقش کلیدی در تشکیلات سیاسی و اجتماعی مقاومت حزب‌الله دارد در ساختمانی که توسط ارتش اسرائیل در ضاحیه هدف حمله تروریستی قرار گرفت حضور نداشته است.
برابر ماده 97 قانون .م.م در صورت اعتراض مودیان به این برگه ها ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مطابق مقررات ( در صورت ابلاغ واقعی به مودی/رویت )، مورد رسیدگی مجدد طبق مقررات قانون مالیات های مستقیم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها