ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

آخرین مهلت اظهارنامه مالیاتی املاک اجاری اعلام شد

10 تیر 1403
آخرین مهلت اظهارنامه مالیاتی املاک اجاری اعلام شد

بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، مهلت تسلیم اظهارنامه عملکرد سال ۱۴۰۲ مالیات اشخاص حقوقی و املاک اجاری اشخاص حقیقی، پایان تیرماه می باشد.

به گزارش بانک اول  سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه عملکرد سال ۱۴۰۲ مالیات اشخاص حقوقی و املاک اجاری اشخاص حقیقی، را پایان تیرماه سال‌جاری اعلام کرد.

 

در این بخشنامه آمده است، فرم تعیین مالیات مقطوع کلیه صاحبان مشاغل دارای شرایط مربوطه و اظهارنامه‌های پیش فرض گروه های دوم و سوم عملکرد سال ۱۴۰۲ از هفته سوم تیر ماه به تدریج در سامانه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور بارگذاری خواهد شد.

اخبار مرتبط
فرستادن تصویر کارت بانکی به جای شماره کارت برای کسی که قرار بود پول به حسابمان بریزد، از وقتی باب شد که دیگر حوصله نکردیم یک شماره ۱۶ رقمی را تایپ کنیم و به یاری پیام رسان‌ها و اینترنت، به راحتی با ارسال تصویر، خودمان را راحت می‌کردیم؛ غافل از اینکه برخی افراد از این موقعیت و تصویر سوءاستفاده کرده و حسابمان را خالی می‌کنند.
مطابق ‌ماده ۶۴ قانون کار مرخصی استحقاقی سالانه کارگران با استفاده از مزد و احتساب چهار روز جمعه، جمعاً یک ماه است. سایر روزهای تعطیل جزء ایام مرخصی محسوب نخواهد شد. برای کار کمتر از یک سال، مرخصی مزبور به‌نسبت مدت کار انجام‌یافته محاسبه می‌شود..
امضا الکترونیک همانند امضا عادی (سنتی) اما در محیط دیجیتال است. امضا الکترونیک پذیرش شخص را در مورد محتوا پیام یا سند مشخص می‌کند، دقیقا مشابه امضا دستی یک سند است. از سال 1391 امضا الکترونیک در راستای کاهش جعل اسناد، تاثیر در صرفه جویی اسناد و مدارک کاغذی و ایجاد امکان امضا برای اشخاص حقیقی و حقوقی در مکان‌های جغرافیایی متفاوت و … معرفی و تاکنون بسیاری از شرکت‌ها در نامه‌های اتوماسیون و قراردادهای شرکت، فروشگاه‌های خرده فروشی در تایید تحویل اجناس و … از آن استفاده می‌کنند.
«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه ۲۳ خرداد نیز در حاشیه جلسه هیات دولت در حضور خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها