ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

فرمانده اقتصادی پزشکیان مشخص شد

10 تیر 1403
فرمانده اقتصادی پزشکیان مشخص شد

علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

طیب نیا که به تازگی با پزشکیان دیدار کرده، قرار است به عنوان فرمانده اقتصادی پزشکیان نقش آفرینی کند.

در دوران طیب نیا، تورم در ایران به هشت درصد رسید موضوعی که باعث شده از این اقتصاددان به عنوان یکی از موفق‌ترین وزرای اقتصادی پنحاه سال اخیر یاد شود./ایلنا

اخبار مرتبط
غلام رضا رضایی درباره برنامه ایران برای عمره که پیش تر گفته بود پس از حج آن را ادامه خواهد داد، اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم. ضرورت دارد مقدمات کار با عربستان مهیا شود، از طرفی، تیم‌های اجرایی درحال هماهنگی با شرکت‌های سعودی هستند. او اضافه کرد: جدولی برای اعزام‌های عمره تنظیم شده است، که به محض انجام هماهنگی لازم با طرف سعودی و شرکت هواپیمایی ایران، پس از ماه محرم، زمان عمره اعلام و ثبت‌نام آن شروع می‌شود.
دو نامزد ریاست جمهوری در اولین مناظره دور دوم انتخابات برنامه ها و اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی مطرح کردند.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، سقف و کف شهریه را اعلام کرد
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۷ تیرماه تا چهارشنبه ۲۰ تیرماه در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد. داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها