چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

هشدار مهم؛ این خودروها ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

11 تیر 1403
هشدار مهم؛ این خودروها ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

رییس پلیس راهور پایتخت از توقیف ساعتی خودروی مرتکبان تخلفات حادثه‌ساز در پایتخت خبر داد.

به گزارش بانک اول  ، سرهنگ سید ابولفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص توقیف ساعتی خودروی متخلفان و مرتکبان تخلفات حادثه ساز در بزرگراه‌های پایتخت گفت: خودروهایی که سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات مخاطره‌آمیز انجام می‌دهند برابر قانون رسیدگی به تخلفات علاوه بر جریمه تا ۷۲ ساعت خودروی آنها متوقف می‌شود.

وی افزود: بیشتر این تخلفات در میان رانندگانی صورت می‌گیرد که جوان هستند و کمتر خانواده با آنها همراه است.

سرهنگ موسوی پور گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز، انجام حرکات مارپیچ و حرکت با دنده عقب تخلفات حادثه سازی است که منجر به توقیف خودرو می‌شود.

رئیس پلیس راهور پایتخت بیان کرد: این تخلفات بیشتر در ساعات خلوت شبانه روز و معمولاً ساعت ۲۱ و ۲۲ شب به بعد که ترافیک روان، دیده می‌شود./مهر

اخبار مرتبط
در هر دو طرح، پیش پرداخت حین ثبت نام ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. در طرح ۱۸ ماهه، خریداران باید ۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۴۷,۶۰۰,۵۰۰ تومان پرداخت کنند. در طرح ۲۴ ماهه، ۸ فقره چک هر یک به مبلغ ۳۸,۲۳۶,۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
حس نگرانی از کاهش ارزش پول گاهاً منجر به بروز چنین اتفاقاتی می‌شود، گفت: بسیاری از پدیده‌های اقتصادی ناشی از احساس جامعه است، البته از آنجا که احساس جامعه ناشی از عوامل مختلفی است لذا آن را باید محترم شمرد. اما مردم بدانند که وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است. علی آبادی با تاکید بر اینکه مردم خودروهایی را که خریداری می‌کنند قائم نکنند، گفت: توصیه می‌کنم با بررسی این کار را انجام دهند زیرا بعداً ممکن است متضرر شوند.
قیمت کارخانه ای محصولات گروه خودروسازی سایپا با افزایش قیمت در چند خودرو پرطرفدار این شرکت ویژه تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
دنیای رکوردشکنی ابر خودرو‌ها هر روز بزرگ‌تر و جذاب‌تر شده و بزرگان و پرچم‌داران قدرت و سرعت برای به دست آوردن بهترین عناوین جهان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. اخیراً خودروساز قدرتمند کونیخزگ به رکوردی جدید و حیرت‌برانگیز دست یافته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها