چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از ۱۵ تیر ثبت می‌شود

11 تیر 1403
درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از ۱۵ تیر ثبت می‌شود

درگاه ملی مجوزها طی یک اطلاعیه اعلام کرد که درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از ۱۵ تیر فقط از طریق درگاه ملی مجوزها مقدور است.

به گزارش  بانک اول درگاه ملی مجوزها طی یک اطلاعیه، اعلام کرد: درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از ۱۵ تیر ۱۴۰۳  فقط از طریق این درگاه ثبت می‌شوند.
در اطلاعیه درگاه ملی مجوزها آمده است:

«به اطلاع کلیه‌ مراجع صدور مجوز و درگاه‌های تخصصی می‌رساند با توجه به اعلام شرایط و جزییات اخذ مجوزهای تمدید، اصلاح و توسعه و همچنین عملیاتی شدن زیرساخت ثبت این درخواست‌ها در درگاه ملی مجوزهای کشور، تمهیدات لازم به منظور عدم ثبت درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه را اتخاذ نمایند.


بنابراین، از ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ثبت درخواست عملیات‌های فوق، در درگاه ملی مجوزها فعال می‌شود و تمامی متقاضیان می‌توانند تمدید، اصلاح و یا توسعه مرتبط با مجوز خود را فقط از طریق درگاه ملی مجوزها انجام دهند.»/ایسنا

اخبار مرتبط
پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیر، در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ تیر و مسیرهای برگشت تا ۱ مرداد)، از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.
با گذشت بیش از ۲ ماه از واگذاری باشگاه پرسپولیس، هنوز نام مالکان جدید این باشگاه در تابلوی نماد پرسپولیس در فرابورس ثبت نشده است. این موضوع در چند وقت گذشته بارها توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی سازی پیگیری شد و طبق اعلام مدیران باشگاه هر بار وعده امروز و فردا داده شد و این که به‌زودی بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس مدارک خود را تحویل خواهند داد و نام آنها در تابلوی نماد این باشگاه به ثبت خواهد رسید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.
این نوع تراکنش‌ها شامل معاملاتی است که در هنگام انجام آن‌ها مالیات پرداخت شده است، مثلاً مالیاتی که در زمان خرید و فروش بر روی کالا یا خدمات محاسبه و پرداخت شده است. همچنین، تراکنش‌هایی که از پیش معاف یا با نرخ مالیاتی صفر مشخص شده‌اند، از مالیات معاف هستند. به عنوان مثال، درآمدهایی مانند وقف، ارث، نذورات، و درآمد حاصل از کشاورزی که ممکن است معاف یا با نرخ صفر مالیاتی باشند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی مرزبانی فراجا افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سامانه اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا به آدرس www.gozinesh.police.ir و یا مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها