چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

۱۰ گیگ اینترنت رایگان دولت به مردم

11 تیر 1403
۱۰ گیگ اینترنت رایگان دولت به مردم

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان ۱۰ گیگابایتی به مردم خبر داد.

به گزارش  بانک اول امیر لاجوردی در شبکه اجتماعی ایرانی خود نوشت: با توجه به استقبال هموطنان از بسته اینترنت رایگان برای دور اول انتخابات، بسته هدیه جدید ۱۰ گیگابایت ۷روزه برای استفاده از سکوهای داخلی ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ، آی‌گپ و ذره‌بین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کاربران اپراتور همراه اول و رایتل با کد دستوری *۱۰۰۶۷۳# و ایرانسل با کد دستوری *۵۱# می‌توانند این بسته را فعال کنند.

لاجوردی تاکید کرد: بهتر است بسته فعال دیگر هم برای استفاده از این بسته داشته باشید.

 «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه ۲۳ خرداد نیز در حاشیه جلسه هیات دولت در حضور خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

هر کاربر می‌توانست با شماره‌گیری این کد دستوری از بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی رایگان (هدیه دولت) برای پیگیری اخبار و مناظرات در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه تلوبیون استفاده کند.

ایرنا۱۰ گیگ اینترنت رایگان دولت به مردم

اخبار مرتبط
پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیر، در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ تیر و مسیرهای برگشت تا ۱ مرداد)، از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.
با گذشت بیش از ۲ ماه از واگذاری باشگاه پرسپولیس، هنوز نام مالکان جدید این باشگاه در تابلوی نماد پرسپولیس در فرابورس ثبت نشده است. این موضوع در چند وقت گذشته بارها توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی سازی پیگیری شد و طبق اعلام مدیران باشگاه هر بار وعده امروز و فردا داده شد و این که به‌زودی بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس مدارک خود را تحویل خواهند داد و نام آنها در تابلوی نماد این باشگاه به ثبت خواهد رسید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.
این نوع تراکنش‌ها شامل معاملاتی است که در هنگام انجام آن‌ها مالیات پرداخت شده است، مثلاً مالیاتی که در زمان خرید و فروش بر روی کالا یا خدمات محاسبه و پرداخت شده است. همچنین، تراکنش‌هایی که از پیش معاف یا با نرخ مالیاتی صفر مشخص شده‌اند، از مالیات معاف هستند. به عنوان مثال، درآمدهایی مانند وقف، ارث، نذورات، و درآمد حاصل از کشاورزی که ممکن است معاف یا با نرخ صفر مالیاتی باشند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی مرزبانی فراجا افزود: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سامانه اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا به آدرس www.gozinesh.police.ir و یا مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها