پنجشنبه, 14 تیر 1403 2024,July

فروش فوری وانت پراید از پنج شنبه 14 تیر آغاز می شود+ جزییات

12 تیر 1403
فروش فوری وانت پراید از پنج شنبه 14 تیر آغاز می شود+ جزییات

طرح فروش فوری وانت پراید تیر 1403 از روز پنج شنبه آغاز می شود و شرایط این طرح اعلام شد.

به گزارش بانک اول گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد شرایط فروش فوق العاده خودروی وانت سایپا ۱۵۱ را از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه 1403/04/14 از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https//saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت فعال کند.

شایان ذکر است، متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرایند ثبت نام قبل از شروع ثبت نام به آدرس فوق مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

اخبار مرتبط
عملیات ثبت‌نام خودروها در سایت راساموتور انجام می‌شود، البته پیش از آن متقاضیان باید نسبت به انتخاب خودروهای سوزوکی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اقدام کرده باشند. شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا و مدل‌های دیگر، از نوع پیش‌فروش با موعد تحویل 90 روزه و قیمت علی‌الحساب است. بخشی از قیمت علی‌الحساب خودرو در زمان ثبت‌نام از متقاضیان دریافت می‌شود.
بهمن ماه سال 1402 بود که خبر اختصاص برخی خودروهای وارداتی با شرایط ویژه به جانبازان، رسانه‌ای شد و نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای جانبازان، از تاریخ 04/11/1402 آغاز شد و در تاریخ 13/11/1402 نیز به پایان رسید. در این مرحله، ثبت‌نام خودروهای وارداتی جانبازان در سه گروه مختلف شامل گروه 50 تا 69 درصد، گروه 70 درصد معمولی و همچنین گروه 70 درصد ویژه امکان‌پذیر بود.
سازمان توسعه تجارت، از اجرای طرح عرضه‌ خودروهای وارداتی در هفته‌ آینده که آخرین عرضه‌ خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ١۴٠١) خواهد بود، خبر داد و اعلام کرد: چنانچه متقاضیان مرحله اول، در این عرضه، بازهم خودرویی انتخاب نکنند، اولویت آن‌ها حذف خواهد شد و برای ثبت‌نام بایستی از ابتدا در طرح‌های بعدی اقدام کنند.
طرح جدید فروش اقساطی 4 محصول شرکت کرمان موتور ویژه تیرماه 1403 از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها