یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

اسامی خمیردندان‌های غیرمجاز اعلام شد

14 تیر 1403
اسامی خمیردندان‌های غیرمجاز اعلام شد

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی خمیر دندانهای غیر مجاز را اعلام کرد.

به گزارش بانک اول ، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، انواع خمیر دندان با نام تجاری Aqua fresh و sensodyne و Parodontax غیر مجاز معرفی کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه این اطلاع رسانی صرفاً شامل نام تجاری با دیکته بالا بوده از مردم خواست در صورت مشاهده محصولات مذکور در سطح عرضه اقدام به اطلاع رسانی به نزدیک‌ترین معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور کنند.

مهر

اخبار مرتبط
براساس این گزارش، باتوجه به درآمد سرانه کشورها، لوکزامبورگ، سوئیس، قطر، نروژ و سنگاپور به ترتیب ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته شده‌اند.
در برخی موارد مستأجران مبلغ اجاره‌بها را به‌صورت نقدی به موجر تحویل می‌دهند؛ در این صورت بهتر است برای اثبات این قضیه حتماً رسید دست‌نوشته‌ای همراه با امضای موجر از او گرفته شود. مبلغ اجاره‌بها از طریق حساب بانکی حتماً به شماره‌حساب شخص موجر واریز شود تا از مشکلات احتمالی برای اثبات ادعای پرداخت اجاره‌بها پیشگیری کنید و مدارک لازم برای دفاع از حقوق خود را ارائه دهید.
نوازنی بیان داشت: از مجموع 750 سهمیه استخدامی، تعداد 38 سهمیه مشخصاً مربوط به ستاد آب کشور (شرکت مادر تخصصی) و 712 مجوز به شرکت‌های تابعه تخصیص داده شده است. با توجه به سیاست‌های سازمان اداری و استخدامی، عمده مجوزهای تخصیصی (قریب به 82 درصد) در حوزه مشاغل اختصاصی (مأموریت‌های اصلی صنعت) و 18 درصد در حوزه مأموریت‌ها و مشاغل عمومی تعیین شد.
با اجرای نخستین قرارداد پیمان پولی دوجانبه میان ایران و روسیه مبادلات دو کشور با ارزهای محلی صورت می‌گیرد و ریسک مبادلات که ناشی از تبدیل ارز بوده برای تجار ۲ کشور کاهش خواهد یافت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها