یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

خبری خوش برای مشمولان اعزامی‌ مرداد

14 تیر 1403
خبری خوش برای مشمولان اعزامی‌ مرداد

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: مشمولان ماهر اعزامی مردادماه می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع سخا نسبت به درخواست مشوق و ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش  بانک اول به نقل از مهر، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: برابر اعلام قبلی و با همکاری سازمان وظیفه عمومی فراجا زیرسامانه مشوق‌های مهارت آموزی در ذیل سامانه سرباز ماهر برای اعزامی‌های مردادماه سال ۱۴۰۳ در دسترس قرار گرفت.

وی افزود: مشمولان دارای مهارت اعزامی تیرماه ۱۴۰۳ به بعد در شمول مشوق مهارت آموزی قرار دارند، با توجه به اینکه سامانه اخیراً راه اندازی شده است لذا در حال حاضر مشمولان ماهر اعزامی مردادماه می‌توانند حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ با مراجعه به آدرس سامانه جامع سخا- سامانه سرباز ماهر نسبت به درخواست مشوق و ثبت آن اقدام کنند.

سردار کمالی گفت: در مرحله اول مقرر شد دستگاه‌های اصلی متولی آموزش مهارتی کشور در قالب سرویس به سامانه متصل گردند و با پای کار آمدن سایر متولیان آموزش مورد تأیید در دستورالعمل و مهیا کردن بستر ارتباطی لازم، به تدریج به تعداد این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: متقاضیان گرامی باید حتماً پس از انتخاب اولویت دکمه تأیید نهایی را نیز انتخاب کنند.

اخبار مرتبط
با مشخص‌شدن نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز بورس با یک رشد تاریخی مواجه شد و قیمت طلا ، ارز و خودرو با نزول مواجه شدند.
براساس این گزارش، باتوجه به درآمد سرانه کشورها، لوکزامبورگ، سوئیس، قطر، نروژ و سنگاپور به ترتیب ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته شده‌اند.
در برخی موارد مستأجران مبلغ اجاره‌بها را به‌صورت نقدی به موجر تحویل می‌دهند؛ در این صورت بهتر است برای اثبات این قضیه حتماً رسید دست‌نوشته‌ای همراه با امضای موجر از او گرفته شود. مبلغ اجاره‌بها از طریق حساب بانکی حتماً به شماره‌حساب شخص موجر واریز شود تا از مشکلات احتمالی برای اثبات ادعای پرداخت اجاره‌بها پیشگیری کنید و مدارک لازم برای دفاع از حقوق خود را ارائه دهید.
نوازنی بیان داشت: از مجموع 750 سهمیه استخدامی، تعداد 38 سهمیه مشخصاً مربوط به ستاد آب کشور (شرکت مادر تخصصی) و 712 مجوز به شرکت‌های تابعه تخصیص داده شده است. با توجه به سیاست‌های سازمان اداری و استخدامی، عمده مجوزهای تخصیصی (قریب به 82 درصد) در حوزه مشاغل اختصاصی (مأموریت‌های اصلی صنعت) و 18 درصد در حوزه مأموریت‌ها و مشاغل عمومی تعیین شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها