یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

شرایط پیش‌ ثبت‌ نام لاماری ایما هیبرید

23 تیر 1403
شرایط پیش‌ ثبت‌ نام لاماری ایما هیبرید

شرکت آرین‌پارس‌موتور، نسخه هیبریدی لاماری ایما را در سامانه عرضه خودروهای وارداتی قرار داده است.

به گزارش بانک اول فرآیند ثبت‌نام اولیه این خودرو از روز سه‌شنبه، ۱۹ تیرماه آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه، ۲۴ تیرماه ادامه دارد. شرکت در این طرح برای تمام متقاضیان واجد شرایط (با افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های منتخب) به‌صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به‌وب‌سایت saleauto.ir امکان‌پذیر است.

لازم به‌ذکر است در طرح پیش‌فروش لاماری ایما هیبرید، این خودرو با قیمت علی‌الحساب یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون‌تومان عرضه شده و متقاضی در ابتدا لازم است نیمی از این قیمت، یعنی ۸۰۰ میلیون‌تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به‌حساب شرکت آرین پارس موتور واریز کند.

خودروها همگی مدل‌های ۲۰۲۴ بوده و پس از ۹۰ روز کاری به‌خریدار تحویل داده می‌شوند.

قیمت این خودرو به‌صورت علی‌الحساب در مبادی ورودی کشور تعیین شده و قیمت قطعی پس از تعیین قیمت مبنا در مبادی ورودی توسط مراجع ذی‌صلاح و با احتساب سایر هزینه‌های مربوطه هنگام صدور دعوت‌نامه به‌مشتری اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها