پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

بخشودگی جرائم مالیاتی حقیقی‌ها تا سقف ۱ میلیارد تومان

11 شهریور 1403
بخشودگی جرائم مالیاتی حقیقی‌ها تا سقف ۱ میلیارد تومان

به مناسبت هفته دولت جرائم مالیاتی اشخاص حقیقی ر حقوقی به ترتیب تا سقف ۱ میلیارد و ۳ میلیارد تومان بخشیده می شود.

به گزارش  بانک اول  ادارات کل امور مالیاتی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در جهت تکریم مودیان محترم مالیاتی مقرر می دارد: 

اختیار بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیاتهای مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف ده ملیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف سی میلیارد ریال برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورتپرداخت کلیه بدهی مالیاتی تا تاریخ  1403.6.25 به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می گردد. بند 19 بخشنامه 200/51510/د در اجرای این بند جاری می باشد.

در موارد جرایم مازاد بر نصاب های مذکور با هماهنگی معاونت درآمد های مالیاتی تا صد در صد  به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می گردد.

اخبار مرتبط
اولگ کارپیاک گزارشگر اوکراینی بی بی سی در گزارشی به شغل‌های برتر در یک دهه آینده پرداخت و نیز مشاغلی که تحت تاثیر توسعه فناوری‌های نوین و دیجیتال از بین خواهند رفت.
افزایش قیمت خودرو با تایید معاون اول رئیس‌جمهور فقط یکی از شایعه اقتصادی در روز‌های اخیر است. در روز‌های پایانی شهریور ممنوعیت فروش نان با کارت بانکی و ممنوعیت صادرات مرغ تکذیب شده و فعلا خبر‌های دیگری مثل تبدیل وام ازدواج به تسهیلات غیرنقدی و احداث خانه ۲۵ متری و آغاز رجیستری آیفون ۱۶ را نباید جدی بگیریم.
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها