شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

قیمت همستر بالاخره مشخص شد / ۵ مهر ۱۴۰۳

05 مهر 1403
قیمت همستر بالاخره مشخص شد / ۵ مهر ۱۴۰۳

 به گزارش  بانک اول ، بازی تلگرامی همستر کامبت چند دقیقه قبل در صرافی‌ها لیست شد و قیمت آن به ۰.۰۱ دلار رسید. توکن این بازی قرار بود چند ماه قبل در صرافی‌ها لیست شود. با این حال توسعه‌دهندگان آن اعلام کردند که به زمان بیشتری برای لیست کردن‌ توکن خود نیاز دارند. در هر صورت توکن همستر کامبت امروز در بازار اسپات لیست شد و قیمت آن به محدوده مذکور رسید.

 توجه داشته باشید که توزیع آنچین ایردراپ همستر کامبت از قبل شروع شده‌ و بعضی از کاربران توکن‌هایشان را دریافت کرده‌اند./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
خرابی دستگاه‌های کارت‌خوان به دلیل استفاده مکررر مسافران از این دستگاه‌ها ممکن است امری عادی به نظر برسد، اما گاهی سردرگمی شهروندان و مسافران را به همراه دارد که در این حالت باید تعیین تکلیف کرد که مسافران در مسیر‌های مختلف در شرکت‌های اتوبوسرانی تهران چگونه باید هزینه سفر درون شهری خود را پرداخت کنند؟
اگر تماس تلفنی یا اینترنتی کافی نبود، بهتر است به شعبه بانک خود مراجعه کرده و مستندات مربوط به تراکنش را به آنها ارائه دهید. در بانک ممکن است از شما بخواهند فرم یا درخواست کتبی برای پیگیری تراکنش پر کنید. این کار می‌تواند روند رسیدگی به مشکل شما را تسریع کند.
برای انجام تراکنش در شبکه تون، باید از ارز دیجیتال تون (TON) برای پرداخت کارمزد استفاده کنید. برای انتقال توکن همستر نیز باید مقدار تون داشته باشید تا از آن برای انتقال همستر به تون‌کیپر استفاده کنید. پس از آن نیز اگر مایل بودید توکن همستر خود را به صرافی منتقل کنید نیاز به تون دارید. همچنین برای پرداخت کارمزد نقد کردن همستر باید از تون استفاده کنید. در نتیجه قبل از شروع معاملات مقداری تون تهیه کنید تا در هنگام انجام معاملات دچار مشکل نشوید.
سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: برابر ضوابط ابلاغی، سربازان ماهری که قبل از اعزام به خدمت در سامانه سخا ثبت نام کنند از مشوق‌هایی همچون یک ماه کسر خدمت، انتخاب سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت، یک ماه مرخصی تشویقی، اعطای یک درجه بالاتر، تعویق اعزام، استفاده به عنوان مربی و کمک مربی برخوردار می‌شوند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: