یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع شد

15 مهر 1403
تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع شد

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، ممنوع است.

به گزارش بانک اول کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را تعیین کرده که براساس آن ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی، ممنوع است.

رگولاتوری در این مصوبه خود، محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را این‌طور تعریف کرده است: محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه یا دیگر دارندگان پروانه ارسال می‌شود.

در بخش از ماده ۲ این مصوبه گفته شده است دارندگان پروانه موظف هستند سامانه تشخیص تماس­‌های محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته را برابر ضوابط ابلاغی سازمان راه­ اندازی و از راهیابی این گونه تماس­‌ها در شبکه خود ممانعت کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
برداشت از کارت سوخت شخصی خبر داد و گفت: مقدار سهمیه کارت سوخت خودروها تغییری نکرده است، اما از این‌ پس دارندگان کارت سوخت شخصی در هر نوبت می‌توانند ۵۰ لیتر سوخت‌گیری کنند.
از آنجا که درآمدزایی دارندگان این دستگاه‌های خودپرداز از محل تراکنش‌هایی است که انجام می‌شود، ممکن است بعضی از آنها برای کسب سود و درآمد بیشتر دست به کارهای عجیب و غریبی بزنند. مثلا با افتتاح چند حساب و گرفتن کارت‌های بانکی مختلف و حتی استخدام افرادی در طول روز نسبت به انجام تراکنش‌های مختلف با خودپردازهای خود اقدام می‌کنند.
طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، مسافرانی که در پروازهای لغو شده هفته گذشته نتوانسته اند مبالغ خود را بدون کسر جریمه استرداد کنند در اولویت دریافت بلیت پروازهای داخلی قرار دارند.
به منظور پیشگیری از تشخیص جعل مدارک در آینده از روش یادگیری ماشین استفاده می‌شود. دولت‌ها و صاحبان مشاغل هم مایل هستند تا از این روش برای جلوگیری از پیشامدهای ناخوشایند استفاده کنند. چون که افراد سودجو مایل هستند تا از روش‌های جدیدی برای جعل هویت استفاده نمایند. برای مثال، صرافی‌های دیجیتال، کارگزاری‌ها، بانک‌ها و سیستم‌های امنیتی پیشرفته به امنیت بالا جهت جلوگیری از جعل مدارک نیاز دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها