یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری اعلام شد

15 مهر 1403
جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری اعلام شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام‌کرد: از این‌ پس دارندگان کارت سوخت شخصی می‌توانند در هر نوبت ۵۰ لیتر سوخت‌گیری کنند.

به گزارش بانک اول ساعات اولیه امروز خبری درباره تغییر سقف سوخت‌گیری در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از انتشار این خبر، «کرامت ویس کرمی» مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگویی از تغییر سقف برداشت از کارت سوخت شخصی خبر داد و گفت: مقدار سهمیه کارت سوخت خودروها تغییری نکرده است، اما از این‌ پس دارندگان کارت سوخت شخصی در هر نوبت می‌توانند ۵۰ لیتر سوخت‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه تعداد دفعات مجاز سوخت‌گیری مانند گذشته ۲ نوبت در شبانه‌روز است، خاطرنشان‌کرد: سقف برداشت از کارت سوخت اضطراری بنزین جایگاه‌ها بدون تغییر، مطابق روال پیشین است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره جایگاه‌هایی که در آنها کارت سوخت شخصی ارائه نمی‌شود، گفت: به همه جایگاه‌ها بر اساس تعداد سکو و مقدار فروش آنها کارت سوخت تحویل شده و متصدیان به‌طور حتم باید در صورت نیاز، به مردم کارت سوخت جایگاه را تحویل دهند.

ویس‌کرمی افزود: اگر در جایگاهی مشکلی وجود داشت، مردم می‌توانند با سامانه پیام‌گیر «۰۹۶۲۷» ارتباط برقرار کنند و آن را گزارش دهند.

اخبار مرتبط
رگولاتوری در این مصوبه خود، محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را این‌طور تعریف کرده است: محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه یا دیگر دارندگان پروانه ارسال می‌شود.
از آنجا که درآمدزایی دارندگان این دستگاه‌های خودپرداز از محل تراکنش‌هایی است که انجام می‌شود، ممکن است بعضی از آنها برای کسب سود و درآمد بیشتر دست به کارهای عجیب و غریبی بزنند. مثلا با افتتاح چند حساب و گرفتن کارت‌های بانکی مختلف و حتی استخدام افرادی در طول روز نسبت به انجام تراکنش‌های مختلف با خودپردازهای خود اقدام می‌کنند.
طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، مسافرانی که در پروازهای لغو شده هفته گذشته نتوانسته اند مبالغ خود را بدون کسر جریمه استرداد کنند در اولویت دریافت بلیت پروازهای داخلی قرار دارند.
به منظور پیشگیری از تشخیص جعل مدارک در آینده از روش یادگیری ماشین استفاده می‌شود. دولت‌ها و صاحبان مشاغل هم مایل هستند تا از این روش برای جلوگیری از پیشامدهای ناخوشایند استفاده کنند. چون که افراد سودجو مایل هستند تا از روش‌های جدیدی برای جعل هویت استفاده نمایند. برای مثال، صرافی‌های دیجیتال، کارگزاری‌ها، بانک‌ها و سیستم‌های امنیتی پیشرفته به امنیت بالا جهت جلوگیری از جعل مدارک نیاز دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها