یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

فردا؛ آخرین روز مزایده انواع لوازم خانگی، خودرو و موتورسیکلت

15 مهر 1403
فردا؛ آخرین روز مزایده انواع لوازم خانگی، خودرو و موتورسیکلت

فردا دوشنبه ۱۶ مهرماه آخرین فرصت شرکت در مزایده شماره ۲۸۳ این سازمان است. در این مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا عرضه می شود.

به گزارش بانک اول مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است که از روز دوشنبه ۹ مهر ماه شروع شد.

بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴ هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود.: این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذی ربط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تأیید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود.

ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به ۷ درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

همچنین ۵ دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

علاقه مندان برای رؤیت کالا در مراکز استانی و ارائه پیشنهاد قیمتی خود تا فردا ۱۶ مهرماه فرصت خواهند داشت همچنین روز ۲۱ مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد./مهر

اخبار مرتبط
برداشت از کارت سوخت شخصی خبر داد و گفت: مقدار سهمیه کارت سوخت خودروها تغییری نکرده است، اما از این‌ پس دارندگان کارت سوخت شخصی در هر نوبت می‌توانند ۵۰ لیتر سوخت‌گیری کنند.
رگولاتوری در این مصوبه خود، محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی را این‌طور تعریف کرده است: محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه یا دیگر دارندگان پروانه ارسال می‌شود.
از آنجا که درآمدزایی دارندگان این دستگاه‌های خودپرداز از محل تراکنش‌هایی است که انجام می‌شود، ممکن است بعضی از آنها برای کسب سود و درآمد بیشتر دست به کارهای عجیب و غریبی بزنند. مثلا با افتتاح چند حساب و گرفتن کارت‌های بانکی مختلف و حتی استخدام افرادی در طول روز نسبت به انجام تراکنش‌های مختلف با خودپردازهای خود اقدام می‌کنند.
طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، مسافرانی که در پروازهای لغو شده هفته گذشته نتوانسته اند مبالغ خود را بدون کسر جریمه استرداد کنند در اولویت دریافت بلیت پروازهای داخلی قرار دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها