ﺳﻪشنبه, 17 مهر 1403 2024,October

میزان افزایش حقوق کارمندان مشخص شد

16 مهر 1403
میزان افزایش حقوق کارمندان مشخص شد

سازمان برنامه‌وبودجه برای سال آینده حداقل افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۴ را ۲۰ درصد پیشنهاد کرده است.

به گزارش  بانک اول ، بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود که شامل کلیات بودجه در بخش اول، بودجه شرکت‌های دولتی در بخش دوم و اجزای بودجه و جداول آن در بخش سوم است.

سازمان برنامه‌وبودجه حداقل افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۴ را ۲۰ درصد پیشنهاد کرده است. رقم قطعیِ افزایش حقوق پس از تصویب لایحهٔ بودجه توسط هیئت وزیران و مجلس و تأیید توسط شورای نگهبان تعیین خواهد شد.

همچنین وزیر اقتصاد در خصوص افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران نوشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد دو برابر شدن سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران نسبت به سال جاری، یعنی تا ۲۴ میلیون تومان را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ ارائه کرد. /اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد از پیشنهاد دو برابر شدن سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران خبر داد.
سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران یادآور شد: یکی از بندهای بخشنامه اخیر این کارگروه که ۱۴ مهرماه ابلاغ شد، به مهلت یک ماهه اصناف برای اعمال بدهی‌های پرداخت شده غیر سیستمی خود در سامانه مطالبات تشکل‌های صنفی مربوط می‌شود.
درصورت درخواست دارنده اوراق گام (متقاضی دوم و بعد از آن)، بانک موظف است اوراق گام را به جای سپرده ریالی تخصیص ارز، حداقل به میزان ۲۰ درصد از میزان مقرر در بخشنامه‌ شماره ۲۱۴۱۱۵‌/۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ این بانک و وفق ضوابط مقرر در تصویب‌نامه مورد اشاره پذیرش و مسدود کند.
اگر مورد مشکوکی در این لیست مشاهده شد، بر روی آیکون سه‌نقطه کنار آن کلیک کنید و گزینه “Log Out” را انتخاب کنید تا دسترسی آن دستگاه قطع شود. اگر کاربر به هر دلیلی احساس کرد که حسابش ممکن است به خطر افتاده باشد، لازم است فوراً رمز عبور خود را تغییر دهد. برای این کار، باید به بخش “Security” برود و گزینه “Password” را انتخاب کند. در پایان توصیه می‌شود رمز عبوری انتخاب شود که شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد و حداقل ۱۲ کاراکتر طول داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها