شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

به کدام مناطق نظامی در ایران حمله شد؟ /اطلاعیه فوری قرارگاه پدافند هوایی کشور

05 آبان 1403
به کدام مناطق نظامی در ایران حمله شد؟ /اطلاعیه فوری قرارگاه پدافند هوایی کشور

قرارگاه پدافند هوایی کشور پس از حملات اسرائیل به ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بانک اول یک منبع مطلع گفت اخباری که می‌گوید ۱۰۰ هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به دنبال بزرگنمایی حمله ضعیف خود است.

یک منبع مطلع به خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت که ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن 20 نقطه در کشور غیرواقعی است و تعداد اهداف دشمن با فاصله، کمتر از این میزان است.

این منبع همچنین گفت که اقدام صهیونیست‌ها از بیرون از مرزهای کشور صورت گرفته و آسیبهای محدودی وارد کرده است.

وی با تایید این خبر تاکید کرد که هیچ مرکز نظامی سپاه در تهران مورد هدف قرار نگرفته است.

این منبع مطلع گفت: اخباری که می‌گوید 100 هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به دنبال بزرگنمایی حمله ضعیف خود است

قرارگاه پدافند هوایی کشور اعلام کرد:با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند.

اخبار مرتبط
مدیرعامل آزادراه تهران ـ پردیس گفت: تمامی رانندگانی که از آزادراه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند ۱۵ روزمهلت پرداخت مبلغ عوارض را دارند.
اسرائیل از مدت ها قبل، تبلیغات وسیعی درباره حمله به ایران را آغاز کرده بود. این البته طبیعی است و پروپاگاندا، سلاحی متعارف میان دشمنان است. حجم تبلیغات و تهدیدات به حدی بود که اگر واقعی بودند و به فعلیت رسیده بودند، هم اکنون و بعد از حمله، ایران باید فاقد هرگونه زیرساخت نظامی و اقتصادی می بود و تاسیسات هسته ای و نفتی اش نیز در آتش می سوختند.
در پشت این اسکناس پرچم‌های الجزایر، آرژانتین، بحرین، بلاروس، ونزوئلا، مصر، زیمبابوه، اندونزی، ایران، قزاقستان، مکزیک، نیجریه و افغانستان وجود دارد. نام جمهوری اسلامی ایران هم پشت این اسکناس درج شده است. اسکناسی که پوتین به نمایش گذاشته، بریکس نمادین است که به عنوان یادبود نشست سران کشورهای عضو بریکس در قازان روسیه منتشر شده و بریکس رسمی شکل متفاوتی خواهد داشت.
کالابرگ الکترونیکی یکی از طرح‌هایی است که همواره مورد توجه مردم و دولت بوده و سوالات متعددی درباره آن مطرح می‌شود. پس از حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی، دولت برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تصمیم به اجرای این طرح گرفت و با پیگیری‌های مجلس، در نهایت این طرح به مرحله اجرا درآمد. اما از زمان آغاز به کار دولت چهاردهم تاکنون، خبری از اجرای مجدد این طرح منتشر نشده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها