شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

مدت زمان پرداخت عوارضی آزادراه اعلام شد

05 آبان 1403
مدت زمان پرداخت عوارضی آزادراه اعلام شد

مدیرعامل آزادراه تهران ـ پردیس گفت: تمامی رانندگانی که از آزادراه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند ۱۵ روزمهلت پرداخت مبلغ عوارض را دارند.

به گزارش بانک اول شاه کرمی مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران ـ پردیس گفت: جریمه پرداخت عوارض آزادراه‌ها در صورت عدم پرداخت پلکانی می شود. جریمه عدم پرداخت عوارض آزاد راه تهران ـ پردیس  برای خودروهای سواری وانت  ۸۰ هزار تومان و برای اتوبوس  و کامیون  ۱۰۰ هزار تومان  و برای خودروهای  سه محور  و نفت کش‌ها ۱۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر مبلغ جریمه هر ماه به صورت پلکانی  ۳ و نیم درصد  جریمه بر روی مبلغ عوارض  اضافه می‌شود .

شاه کرمی گفت: خودرویی که از آزادراه عبور می‌کند ۱۵ روز فرصت دارد که عوارض خود را پرداخت کند و اگر در طی این مدت  پرداخت نکند مشمول پرداخت جریمه می شود.

او بیان کرد: آزادراه به صورت ماهانه  این ۳و نیم درصد را افزایش می دهند و در ماه اول این ۳ و نیم درصد بر روی عوارض  ۱۰ هزار تومانی پردیس اضافه شده و پس از آن به صورت هرماه پلکانی این مبلغ اضافه می شود‌./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
اسرائیل از مدت ها قبل، تبلیغات وسیعی درباره حمله به ایران را آغاز کرده بود. این البته طبیعی است و پروپاگاندا، سلاحی متعارف میان دشمنان است. حجم تبلیغات و تهدیدات به حدی بود که اگر واقعی بودند و به فعلیت رسیده بودند، هم اکنون و بعد از حمله، ایران باید فاقد هرگونه زیرساخت نظامی و اقتصادی می بود و تاسیسات هسته ای و نفتی اش نیز در آتش می سوختند.
در پشت این اسکناس پرچم‌های الجزایر، آرژانتین، بحرین، بلاروس، ونزوئلا، مصر، زیمبابوه، اندونزی، ایران، قزاقستان، مکزیک، نیجریه و افغانستان وجود دارد. نام جمهوری اسلامی ایران هم پشت این اسکناس درج شده است. اسکناسی که پوتین به نمایش گذاشته، بریکس نمادین است که به عنوان یادبود نشست سران کشورهای عضو بریکس در قازان روسیه منتشر شده و بریکس رسمی شکل متفاوتی خواهد داشت.
قرارگاه پدافند هوایی کشور اعلام کرد:با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.
کالابرگ الکترونیکی یکی از طرح‌هایی است که همواره مورد توجه مردم و دولت بوده و سوالات متعددی درباره آن مطرح می‌شود. پس از حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی، دولت برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تصمیم به اجرای این طرح گرفت و با پیگیری‌های مجلس، در نهایت این طرح به مرحله اجرا درآمد. اما از زمان آغاز به کار دولت چهاردهم تاکنون، خبری از اجرای مجدد این طرح منتشر نشده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها