یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

حرکت بانک‌های آسیایی به سمت استخدام متخصصان فن‌آوری

24 خرداد 1401
حرکت بانک‌های آسیایی به سمت استخدام متخصصان فن‌آوری

 به گزارش بانک اول به نقل از عصر بازار، مطالعات نشان می‌دهد 40 درصد از مدیران خدمات مالی آسیا و اقیانوسیه به دنبال افزایش کارکنان خود در پست‌های مرتبط به فن آوری اطلاعات هستند. در عوض فقط 18 درصد از 380 مدیر مورد مطالعه در این تحقیق قصد افزایش شغل در بخش بانکداری را دارند و 29 درصد نیز به دنبال افزایش متخصصان بانکداری در بخش درآمدها و فروش سهام و تجارت هستند. راسل کاپ یکی از کارشناسان در این خصوص گفت: چهره بانکداری در حال تغییر است.

در برهه‌ای از زمان به سر می‌بریم که بیشتر به سمت فن‌آوری، اتوماسیون و داده پیش می‌رویم تا بانکداران با سابقه. بانک‌های جهانی و منطقه‌ای مثل HSBC هولدینگز، استاندارد چارترزد و DBS هولدینگز برای کاهش هزینه‌ها و بهبود بازگشت سرمایه خود به شکل روز افزونی از فن آوری‌های مدرن استفاده می‌کنند تا خدمات بانکداری دیجیتال بیشتری ارائه دهند و سیستم‌های رگولاتوری و انطباق خود را به روز کنند. کاپ افزود: در آینده این فروشندگان و بانکداران نیستند که بالاترین درآمدها را دارند بلکه بیشترین دستمزدها به متخصصان فن آوری پرداخت خواهد شد و مشاغلی پرداخت می‌شود که موجب افزایش سودآوری شوند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها