ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

افزایش سرمایه بانک های دولتی تصویب شد

24 خرداد 1401
افزایش سرمایه بانک های دولتی تصویب شد

به گزارش بانک اول،هیئت دولت به پیشنهاد مشترک وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه آیین نامه اجرایی تبصره 35 وردیف 1 جدول شماره 3 قانون اصلاح قانون بودجه 95 را تصویب کرد. بر این اساس به وزارت اقتصاد اجازه داده شده است از محل حساب مازاد حاصل از ارزیابی خالص دارایی های خارجی بانک مرکزی تا سقف 20هزار میلیارد تومان و بر اساس جدول زیر نسبت به افزایش سرمایه بانکهای دولتی اقدام کند.

به نوشته تسنیم، بیشترین افزایش سرمایه متعلق به بانک ملی با 93 هزار میلیارد ریال و کمترین افزایش سرمایه مربوط به بانک توسعه تعاون با یک هزار میلیارد ریال میباشد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها