دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت وام ویژه دکتری تسهیل شد

24 خرداد 1401
پرداخت وام ویژه دکتری تسهیل شد

 به گزارش بانک اول به نقل از میزان، ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، بخشنامه ای درخصوص ضمانت وام ویژه دکتری به دانشگاه ها ابلاغ کرد که به شرح زیر است:
با توجه به بررسی های به عمل آمده در خصوص مشکلات دانشجویان دکتری در خصوص ضمانت وام ویژه دکتری و به منظور تسهیل در پرداخت این وام به استحضار می رساند، از تاریخ ابلاغ این بخشنامه با رعایت قوانین و مقررات سپردن یک سند تعهد محضری جهت دریافت تا 150 میلیون ریال با یک ضامن و ارایه سند تعهد دوم صرفا برای مبالغ وام بیش از 150 میلیون ریال لازم الاجرا است.

گفتنی است اسناد تعهد مقطع کارشناسی ارشد به شرط اینکه بیش از سه سال از تاریخ آن نگذشته باشد، قابل قبول است.

این بخشنامه 6 بهمن 95 به دانشگاه ها ابلاغ شده است. لازم به ذکر است ثبت نام مرحله دوم تقاضای وام دکتری از دوم بهمن ماه آغاز شده و تا 30 بهمن ماه امکان ثبت نام متقاضیان این وام فراهم است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا به ابادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام فرزند من دانشجوی رشته دندانپزشکی آز اد تهران هستند تنها وامی که موافقت شده یک میلیون تومان است که اصلا ارزشی ندارد لطفا شماره بخشنامه مطلب فوق را برایم ایمیل کنید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها