یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

چگونه با سامانه بام بانک ملی اقساط وام پرداخت کنیم؟ چگونه با سامانه بام بانک ملی اقساط وام پرداخت کنیم؟

24 خرداد 1401
چگونه با سامانه بام بانک ملی اقساط وام پرداخت کنیم؟  چگونه با سامانه بام بانک ملی اقساط وام پرداخت کنیم؟

اگر برای پرداخت اقساط وام خود با مشکل مواجه بودید. اگر انتظار در نوبت شعبه‌های شلوغ بانک ملی برای شما آزاردهنده است. اگر پرداخت اقساط تسهیلات توسط دستگاه‌های خودپرداز برای شما راضی‌کننده نبود ...

 

سرانجام امکان پرداخت اقساط تسهیلات برای سامانه بام بانک ملی محیا شد و شما می‌توانید با استفاده از سرویس پرداخت اقساط وام از آن بهره ببرید.
با استفاده از این امکان، کاربر سامانه بام می‌تواند علاوه بر مشاهده اطلاعات تسهیلات خود، اقساط خود را نیز پرداخت کند.
 

چگونه قسط پرداخت کنیم؟

برای پرداخت تسهیلات در بام باید به منوی تسهیلات/ پرداخت اقساط بروید. تسهیلات خود را انتخاب کنید و در این قسمت ضمن مشاهده جزییات تسهیلات خود همچون، کد تسهیلات، میزان تسهیلات، مبلغ وام، مبلغ باقی‌مانده، تاریخ تنظیم قرارداد، سرسید اقساط، تعداد اقساط پرداخت‌شده، بدهی تأخیر اقساط و ... پرداخت اقساط خود انجام دهید.
 


 



البته در این قسط باید مبلغ پرداختی هر قسط را به‌صورت دستی وارد کنید و این مبلغ از حساب شما کسر خواهد شد.


گزارش تسهیلات

در بخش گزارش تسهیلات می‌توانید فهرست گزارش تسهیلات پرداختی خود را ببینید که البته به همین راحتی با یک نگاه جواب سؤالات خود را نخواهد یافت و کمی دچار سردرگمی خواهید شد.
 


همین‌طور اطلاعات 30 تراکنش آخر از تراکنش‌های پرداخت اقساط تسهیلات نیز در این سامانه قابل‌مشاهده است.
 


در بخش نمودار وضعیت پرداخت تسهیلات نمودارهایی از اصل وام، اقساط معوق، باقی‌مانده، بازپرداخت منظم، بازپرداخت به نسبت منظم و نامنظم خواهید دید. ولی تنها موردی که به شما کمک خواهد کرد، گزارش مبلغ جریمه پرداختی است که نشان می‌دهد چه مقدار جریمه بابت تأخیر در پرداخت اقساط را به‌حساب بانک ملی واریز کردید.


 

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: