شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

خرید شارژ و ثبت مبلغ چک با اینترنت بانک همراه سینا

24 خرداد 1401
خرید شارژ و ثبت مبلغ چک با اینترنت بانک همراه سینا

 به گزارش بانک اول در راستای توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، خدمات “ثبت مبلغ چک و خرید شارژ” در مجموعه خدمات اینترنت بانک همراه سینا با بهره برداری از این خدمت، هموطنان می توانند نسبت به خرید شارژ سیم کارت های اعتباری تلفن همراه ایرانسل، رایتل و همراه اول اقدام کنند.

 سرویس ثبت مبلغ چک هم این امکان را به مشتریان می دهد تا برگه چک را در اینترنت بانک همراه مبلغ دار نمایند و هنگام نقد کردن چک در صورتی که مبلغ نوشته شده بر روی برگه چک با مبلغ وارد شده تطابق نداشته باشد سیستم به کاربر شعبه اطلاع می دهد.
اینترنت بانک همراه نسخه ای از اینترنت بانک است که ویژه دستگاه های تلفن همراه و به منظور کاربری بهتر، طراحی شده است. برای استفاده از این سامانه نیازی به نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه نیست.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها