جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

اجرای طرح ملی "مهربانو" در بانک کشاورزی

24 خرداد 1401
اجرای طرح ملی "مهربانو" در بانک کشاورزی

به گزارش بانک اول در این طرح بزرگ ملی که برای شروع در استان های تهران و البرز اجرا می شود تمام بانوان کشور می توانند تا پایان دهه فجر با مراجعه به شعب بانک کشاورزی ، افتتاح حساب مهر ایران و دریافت رایگان کارت بانکی چند منظوره با قابلیت کیف پول الکترونیکی ، از مزایای گسترده این طرح از جمله دریافت ۱۸ درصد سود روز شمار سپرده گذاری، بیمه حوادث و درمان ناشی از حوادث تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، سیم کارت نسل جدید USIM با ۱۰ گیگابایت اینترنت ۶ ماهه، مزایای شبکه بزرگ تخفیف و پذیرندگی باشگاه برگ زیتون ، خدمات رفاهی و گردشگری و سایر مزایا بهره مند شوند.

شایان ذکر است بانک کشاورزی از دیرباز با اجرای طرح های چهارگانه بانوان ، پرداخت تسهیلات ویژه زنان و توانمندسازی مالی و تخصصی زنان کارآفرین با همکاری سازمان های بین المللی، سابقه درخشانی در حمایت و نگاه ویژه به بانوان جامعه داشته است و طرح ملی مهر بانو گام بزرگ دیگری به منظور توانمندسازی بانوان کشور و حمایت گسترده از ظرفیت های این قشر از جامعه است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها