یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

رکورد فوتی های کرونا شکسته شد!

24 خرداد 1401
رکورد فوتی های کرونا شکسته شد!

 

به گزارش بانک اول دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۰ هزار و ۷۵ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۵۴۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۰۶ هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی گفت: ۴۴۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون چهار میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در توضیح استانهای در شرایط قرمز کرونا گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین درباره استانهای در شرایط هشدار گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

اخبار مرتبط
متخصصان با توجه به غذاهایی که هوس می‌کنید به شما می‌گویند که بدن شما به چه چیزهایی نیاز دارد
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از مردم خواست در صورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور در اسرع وقت موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.
- ۲۵ گرم (۰.۸ اونس) لیمو رنده شده منجمد را در ماست طبیعی بدون شکر بگنجانید. - برای ناهار، ۲۵ گرم (۰.۸ اونس) لیموی رنده شده منجمد را به سالاد خود اضافه کنید. همچنین می توانید مقداری اسفناج، آجیل، پنیر تازه، چند تکه ماهی سالمون و مقداری گوجه گیلاسی به آن اضافه کنید.
دو نوع بیماری کبد چرب وجود دارد؛ الکلی و غیرالکلی. بیماری کبد چرب، سلامتی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از علل اصلی نارسایی کبد به شمار می‌رود. بیماری کبد چرب غیرالکلی بیشتر افرادی را درگیر می‌کند که چاق هستند، سبک زندگی غیرفعالی دارند و مقدار زیادی مواد غذایی فرآوری شده مصرف می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها