ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

چرا پالایشی یکم را در پرتفو نمی‌بینیم؟

24 خرداد 1401
چرا پالایشی یکم را در پرتفو نمی‌بینیم؟

به گزارش بانک اول برخی از سهام‌داران از عدم مشاهده پالایشی یکم در پرتفوی خود شکایت دارد و در صورتی که سهام عدالت و دارا اول را در پرتفوی خود می‌بینند که نشان از عدم اشکال در ثبت نام  و احراز هویت در مراحل سجام است اما این مشکل را فقط در پالایشی یکم دارند که شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره این مشکل و نحوه رفع آن توضیحاتی داده است.

طبق اطلاعات و توضیحات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، برخی از اشخاص از طریق بانک‌ها اقدام به خرید واحدهای پالایشی یکم کرده‌اند و این بانک کارگزارش را به عنوان سهام دار معرفی کرده است. بنابراین مانند همان پروسه‌ای که برای دارا اول طی شد، برای انتقال پالایشی یکم هم سهام داران باید در سایت کارگزاری خود یا از طریق اپلیکشن موبایلی نسبت به تغییر کارگزار اقدام کنند تا انتقال واحدهای صندوق پالایشی یکم به پرتفوی خود انجام شود.

اخبار مرتبط
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 11 هزار واحدی دیگر افت کرد تا مسر نزولی ( هر چند کوتاه ) اردیبهشت ماه را ساخته باشد . شاخص هم وزن نیز با افت بیش از 5290 واحدی بازار را به پایان برد.
بر این اساس در روز یکشنبه 16 اردیبهشت سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی، ورق اختصاصی و سایر محصولات عرضه شده طبق روال شنبه هر هفته در تالار صنعتی، محصولات غیر بهین یابی در تالار فرآورده های نفتی عرضه می‌شود.
در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
اهالی بازار سرمایه به دست به دست کردن تصویر دیده بان بازار اوراق بدهی دولتی در فضای مجازی همچنان از دولت گله دارند و بازار را در تسخیر اوراق دولتی می‌خوانند. این موضوع مدت‌ها است که بلای بازار سرمایه شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باید منحل شود و اصل پول مردم برگردانده شود

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها