پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

مراحل دریافت وام از طریق سامانه مرات

24 خرداد 1401
مراحل دریافت وام از طریق سامانه مرات

به گزارش بانک اول در خصوص خدمات قابل ارائه از طریق سامانه مرات بانک قرض الحسنه رسالت، گفت: مشریان می توانند برای خدماتی از جمله کارت المثنی، تمکن مالی، دریافت صورت حساب و ... از طریق پیشخوان مجازی رسالت اقدام کنند و در مرکز، عملیاتی که به صورت متمرکز در بانک قرض الحسنه رسالت به مشتریان اعلام و در صورت نیاز به مدرک و مستندات، به آدرس پستی ارسال می شود.

وی افزود: در بخش تسهیلات و وام نیز پیش نیاز دریافت، عضویت در سامانه مرات است که این سامانه سه سال قبل طراحی و پیاده سازی شده و در حال حاضر نیز بیش از ۲.۵ میلیون نفر عضو دارد. در این سامانه افراد اعتبارسنجی می شوند و سپس از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک برای دریافت تسهیلات اقدام می کنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت ادامه داد: به خصوص در شرایط فعلی کرونایی نیاز به حضور فیزیکی در شعب وجود ندارد و ما نیز با توجه به عدم نیاز به شعب، بسیاری از شعب بانک را حذف کرده ایم.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها