پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت عیدی ۹۹ مستمری‌بگیران ویژه قبل از ۲۲ بهمن+جزییات

24 خرداد 1401
پرداخت عیدی ۹۹ مستمری‌بگیران ویژه قبل از ۲۲ بهمن+جزییات

به گزارش بانک اول مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، هدف از ایجاد این صندوق را خدمت به روستاییان و عشایر و تضمین آینده آنها دانست و گفت: در راستای این خدمت و با تصویب هیات مدیره صندوق بنا داریم تا قبل از ۲۲ بهمن عیدی همه مستمری‌بگیران را به حساب آنها واریز کنیم.

 

«علی شیرکانی» روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه با مدیران این صندوق در استان کرمانشاه و کارگزاری‌های فعال استان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از خدمات ماندگار این صندوق همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران بود که از ابتدای سال جاری اجرایی شد و ما تنها صندوقی بودیم که از ابتدای سال این مصوبه را اجرایی کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه این صندوق بیش از ۲ میلیون عضو در کشور دارد، گفت : حدود ۱۲۲ هزار بیمه شده هم داریم که ماهیانه ۷۴ میلیارد تومان مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

شیرکانی اظهار داشت: این صندوق بعد از انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و روستاییان و عشایر ما را تحت حمایت خود قرار داد تا این قشر زحمت‌کش و فداکار آینده‌ای را برای خود فرزندانشان ترسیم و تضمین کنند./ایرنا

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای این افراد خبر دارد
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻟﻮحﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻫﯽ، ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻕ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﯿﮑﺎﮔﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ می‌شدﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡ ﻭ ۳۰۰ ﻟﻮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۳ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻧﺪ.
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها