ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت وام ودیعه مسکن تسریع می شود

24 خرداد 1401
پرداخت وام ودیعه مسکن تسریع می شود

به گزارش بانک اول محمود محمودزاده در رابطه با وضعیت وام ودیعه مسکن، اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان وام ودیعه مسکن همچنان ادامه دارد و در صورت تصویب ستاد ملی کرونا، قراردادهای نیمه دوم سال نیز مشمول این وام خواهند شد. این موضوع در جلسه آتی ستاد ملی کرونا مطرح خواهد شد.

وی درباره با اتمام منابع مالی پرداخت وام ودیعه مسکن، گفت:  بعضاً مباحثی در رابطه با اتمام ظرفیت یا سهمیه بانک‌های عامل وام ودیعه مطرح می شود که از سوی وزارت راه و شهرسازی قابل قبول نیست.

محمودزاده ادامه داد: این مسئله ناشی از یک اشتباه برداشتی است که برخی بانک‌ها در سهمیه ها دارند.در این راستا با بانک مرکزی مکاتباتی انجام داده ایم که خروجی آن، ابلاغیه این بانک به 15 بانک و موسسه مالی برای اصلاح این مورد بوده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به زودی این موضع رفع می شود چون از عدد تعیین شده برای وام ودیعه مسکن خیلی باقیمانده و هیچ مشکلی برای پرداخت نداریم.

وی همچنین یادآور شد: تامین وام ودیعه نیز جزو نظام داخلی بانکهاست؛ برای این منظور نیز با بانک مرکزی مکاتبه ای داشته ایم و درخواست کردیم تعدیل را انجام داده تا حداقل ضمانت های لازم از متقاضیان اخذ شود.

تسنیم

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها