دوشنبه, 7 آبان 1403 2024,October

فروش فوری خودروی وارداتی زوتی DL5 آغاز شد+ قیمت

14 آذر 1402
فروش فوری خودروی وارداتی زوتی DL5 آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش خودروی DL5 Zotye محصول وارداتی شرکت پارس خودرو اعلام شد.

به گزارش بانک اول فروش با قیمت قطعی و تحویل فوری خودرو زوتی DL5 شرکت سایپا از امروز سه شنبه 14 آذرماه 1402 آغاز خواهد شد.

پیرو اطلاعیه شماره 6 عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه در آذرماه 1402، به اطلاع متقاضیان حائز شرایط خرید خودروی DL5 Zotye محصول وارداتی شرکت پارس خودرو که در اسفند ماه سال 1041 در سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و خرید خودروی وارداتی اقدام نموده و نسبت به انتخاب خودروی DL5 Zotye در سامانه اقدام نمودند می رساند، بر اساس اولویت بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت و تعداد خودروی وارداتی ، امکان ثبت نام خودروی درخواستی بر اساس اولویت های اعلام شده جهت حائزین شرایط با ارسال پیامک اطلاع رسانی مطابق شرح ذیل فراهم گردیده است.

اخبار مرتبط
کیا پگاس از پلتفرم PB مشترک با کیا ریو بهره می‌برد و همین موضوع وجه تشابه زیادی از نظر طراحی ظاهری با خودرو ذکر شده رقم زده است. ابعاد این سدان در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۳۰۰، ۱۷۰۰ و ۱۴۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۵۰ میلی‌متر است. نسخه پایه کیا پگاس وارداتی رینگ های ۱۴ اینچی فولادی و قالپاق دارد.
شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل با قیمت قطعی، به صورت آنلاین از ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه مورخ ١٤٠٣/٠٨/٠٨ تا ساعت ١٢ ظهر روز پنجشنبه مورخ ١٤٠٣/٠٨/٢٤ و یا زمان تکمیل ظرفیت از طریق درگاه عاملیت به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.
مشخص نمی‌دانیم کدام‌یک از این عبارت اول بکار رفته اما عبارت گرند تور ریشه در سنت‌های اشرافی دارد. گرند تور یا همان سفر بزرگ که در قرن هجدهم بین مردان جوان شایسته برگزار می‌شد شامل سفر در اروپا و توقف در شهرهای بزرگ به عنوان بخشی از آموزش فرهنگی بود. صدها سال بعد، با اینکه معنای واقعی این عبارت از بین رفته اما عصاره خوش‌سفر بودن آن باقی مانده است.
قیمت لکسوس NX ۲۰۰ توربو fsport صفر مدل ۲۰۱۶ در بازار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها