شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

منتظر خودروهای هوشمند و ارزان باشید

28 اسفند 1402
منتظر خودروهای هوشمند و ارزان باشید

شرکت چینی خودروهای الکتریکی اکسپنگ اعلام کرد که قصد دارد یک برند ارزان‌تر را راه‌اندازی کند و وارد یک بخش رقابتی بزرگ در میان رقابت شدید قیمت در صنعت خودروهای برقی شود.

به گزارش بانک اول  به نقل از ایسنا، هی شیائوپنگ، مدیرعامل اکسپنگ در یک رویداد صنعتی در پکن اظهار کرد که مدل‌های این برند که قرار است در ماه آینده عرضه شوند، بین ۱۰۰ هزار یوان تا ۱۵۰ هزار یوان (۱۴ هزار تا ۲۱ هزار دلار) قیمت خواهند داشت. این در مقایسه با محدوده ۲۰۰ هزار  تا ۳۰۰ هزار یوان است که در آن سازندگان خودروهای برقی ممتاز معمولاً خودروهای خود را قیمت می‌دهند.

رقابت در بازار خودروهای برقی چین تشدید شده است زیرا شرکت‌ها برای کاهش قیمت‌ها رقابت می‌کنند و بی‌وای‌دی رهبر بازار دور عمیق‌تری از کاهش قیمت‌ها را رهبری می‌کند.

اکسپنگ که به‌طور متوالی مدل‌هایی را تحت این برند معرفی می‌کند که نامی از آن‌ها نبرده است و هر کدام دارای سطوح مختلفی از قابلیت‌های رانندگی هوشمند هستند. این برند جدید به ایجاد اولین خودروی رانندگی با کمک هوش مصنوعی برای جوانان اختصاص دارد.

طبق گزارش انجمن خودروهای مسافری چین، فروش خودروهای برقی با باتری در چین در دو ماه اول سال از ۲۰.۸ درصد در کل سال ۲۰۲۳ به ۱۸.۲ درصد کاهش یافت.

اخبار مرتبط
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها