شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

معرفی بهترین خودرو‌ها تا ۵۵۰ میلیون تومان

05 فروردین 1403
معرفی بهترین خودرو‌ها تا ۵۵۰ میلیون تومان

بدون شک راهنمای خرید ماشین تا ۵۵۰ میلیون تومان، این روز‌ها تفاوت آشکاری دارد با زمانی که گران‌ترین خودرو‌های بازار ایران در نهایت یک میلیارد قیمت داشتند. ولی نگران نباشید ما بیشترین انتخاب‌هایی که در این رنج قیمتی دارید را به شما معرفی می‌کنیم.

به گزارش بانک اول اگر به دنبال این هستید که تا رنج ۵۵۰ میلیون تومان ماشین بخرید، باید بگوییم با این مبلغ با توجه به تنوع بالای ماشین‌های صفر و کارکرده موجود در بازار انتخاب یک خودرو خوب یک کار بسیار سخت است. بدون شک راهنمای خرید ماشین تا ۵۵۰ میلیون تومان این روز‌ها تفاوت آشکاری دارد با زمانی که گران‌ترین خودرو‌های بازار ایران در نهایت ۱ میلیارد قیمت داشتند. ولی نگران نباشید ما بیشترین انتخاب‌هایی که در این رنج قیمتی دارید را به شما معرفی می‌کنیم و به صورت کامل از لحاظ فنی، ظاهری و قیمتی مورد نقد و برسی قرار می‌دهیم.

۱- سمند سورن پلاس مدل ۱۴۰۰: سورن پلاس با همان موتور EF۷، شانزده سوپاپ و توان ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور، قدرت فنی مشابهی با دنا پلاس دارد و از امکانات رفاهی نیز بهره‌مند است، از جمله کروز کنترل، سنسور عقب، فرمان هیدرولیک، کلید‌های کنترل روی فرمان و تهویه اتوماتیک. اگر نیاز به سیستم مالتی مدیا دارید، می‌توانید آن را به صورت سفارشی یا نصبی در این خودرو اضافه کنید. (۵۰۰ میلیون تومان)

۲- ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۳۹۷: خودروی ۲۰۷، با ظاهر زیبا و جوان پسند، انتخابی عالی در دسته ماشین‌های با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای مسافرت‌های شهری محسوب می‌شود. این خودرو با موتور TU۵ و حجم ۱.۶ لیتری، ۱۶ سوپاپ، توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را داراست. با شتاب مناسب و کنترل فرمان کارآمد، رانندگی با ۲۰۷ لذت بخش است. البته قابل ذکر است ۲۰۷ با این مبلغ احتمال رنگ‌شدگی هم دارد. (۵۰۰ میلیون تومان)

۳- شاهین G مدل ۱۳۹۹: این خودرو از موتور M۱۵-T توربوشارژ شده با تغییراتی در قسمت ‎‌هایی مانند پیستون، میل‌لنگ، سرسیلندر و … استفاده می‌کند که از نسخه بهبود یافته موتور تیبا یا کوییک بهره می‎‌برد. موتور با حجم ۱.۵ لیتری و توربوشارژ، توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور دارد که برای یک خودروی این رده قیمتی توانایی فنی مناسبی را فراهم می‌کند. شاهین همچنین از امکانات رفاهی نظیر سنسور فشار باد یا TPMS، اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور عقب، سیستم مالتی مدیا مجهز به نویشگیشن، دوربین عقب، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تهویه اتومات و سانروف بهره می‌برد و از نظر امکانات رفاهی بهترین ماشین در رنج ۵۰۰ میلیون محسوب می‌شود.

۴- دنا پلاس مدل ۱۳۹۶: دنا پلاس با موتور EF۷ شانزده سوپاپ و حجم ۱.۷ لیتر، توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد، که در مقایسه با سایر گزینه‌های ایرانی، توان فنی خوبی ارائه می‌دهد. با این حال، باید توجه داشت که موتور EF۷ ممکن است دارای پیچیدگی‌های فنی بیشتری باشد و نیاز به مراقبت و تعمیرات دقیق تری داشته باشد و احتمال داشتن خط و خش جزئی روی بدنه یا سپر آن در این رنج قیمت وجود دارد. (۵۵۰ میلیون تومان)

آماده///// بهترین خودرو‌ها تا ۵۵۰ میلیون تومان

۵- پارس LX مدل ۱۳۹۶: پارس LX با استفاده از همان موتور TU۵، ۱.۶ لیتری که در مدل ۲۰۷ نیز مشترک است، توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو با بدنه سدان جمع و جور، فضای کابینی مناسب‌تر از رقیب‌های هاچ بک مانند ۲۰۷ را فراهم می‌کند. پژو پارس LX از امکاناتی مانند سنسور عقب، فرمان هیدرولیک، تهویه اتومات، و آینه‌های تاشو برقی بهره می‌برد. با این حال، باید توجه داشت که این خودرو امکانات رفاهی محدودتری دارد و انتقاداتی نسبت به کیفیت بدنه و ایمنی مدل‌های جدید آن وارد شده است. (۵۵۰ میلیون تومان)

۶- پژو ۲۰۶ تیپ ۳ مدل ۹۸: محبوب، اما قدیمی و راه نرو! این خودرو از این جهت مناسب است که شما علاقه خاصی به ۲۰۶ داشته باشید و از خرید تیپ ۵ مدل ۹۹ کارکرده امتناع می‌کنید.‌ای کاش این خودرو را با پیشرانه TU۵ می‌دیدیم که در آن صورت بهترین گزینه صفر این سگمنت می‌شد. هاچبک فرانسوی در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار راهی خیابان‌های کشور شد و در آن زمان به دلیل فاصله کم بین عرضه در ایران و فروش در بازار‌های جهانی، خودروی مدرنی به حساب می‌آمد. پژو ۲۰۶ در ۶ تیپ تولید می‌شد که از نظر پیشرانه، گیربکس و آپشن با هم متفاوت بودند. در حال حاضر فقط تیپ ۲ روی خط تولید باقی مانده است، اما ایران خودرو جدیدترین مدل هاچبکش را با نام پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما معرفی کرده است. مصرف سوخت این هاچبک کوچک ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر است. (۵۰۰ میلیون تومان)

۷- رانا پلاس مدل ۱۴۰۰: رانا پلاس یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است که سال ۱۴۰۰ از طریق طرح‌های فروش ایران خودرو عرضه شد. این خودرو هم مثل دیگر محصولات سری پلاس، تلاشی برای اعمال بهبود بر رانا LX است، طراحی و امکانات بهتری نسبت به مدل معمولی دارد. آلایندگی موتور کاهش یافته، فرمان خودرو برقی استفاده شده، گرافیک چراغ‌ها تغییر کرده، آینه بغل به راهنما مجهز شده و در کابین هم از تجهیزات پژو ۲۰۷ استفاده شده است. رانا پلاس در ابتدا با جعبه دنده دستی ۵ سرعته به فروش می‌رسید، اما سری‌های جدیدتر آن به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شده‌اند. (۵۲۰ میلیون تومان)

اخبار مرتبط
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها