دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

چگونه پولدار شویم؟

20 اردیبهشت 1403
چگونه پولدار شویم؟

سؤال خيلي‌ها و شاید همه این باشد که چگونه پولدار شویم، آن‌هم در کمترین زمان و با بیشترین بازده؟ اگر شما هم به فکر پولدار شدن هستيد و هر روز ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید، پس بدانید که اتفاقا خیلی از افرادی که این ویدئوها را تولید و پخش می‌کنند روی انگیزه پولدار شدن شما، خودشان پولدار می‌شوند!


به‌گزارش بانک اول  در سال‌های اخیر بسیاری ممکن است در تله شعار راه‌های پولدار شدن افتاده و از قضا پول‌شان را از دست داده باشند و شاید این سؤال هنوز بی‌پاسخ مانده باشد که چرا افراد بایدرمزو راز پولدار شدن را به بقیه بگویند به جای آنکه خودشان این راه را  بروند؟راز معما این است که این افراد راز پولدار شدن را ندارند و راه پولدار شدن با جذب کاربران بیشتر و به تله انداختن آنها را خوب یاد گرفته‌اند. یکی می‌نویسد: 12راهکار برای ثروتمند شدن، دیگری تبلیغ 10راه پولدار شدن را می‌کند و دیگری ویدئو می‌سازد تا 11قدم تا میلیاردر شدن را یاد دهد.


البته این شیوه بازاریابی ریشه در علم روانشناسی بازار و رفتار مصرف‌کنندگان دارد و در شرایط تورمی خیلی‌ها دنبال راهی برای سبقت گرفتن از تورم و جلو افتادن از دیگران هستند. نخستین راه پولدار شدن این است که بدانید کلید موفقیت در مهارت شماست نه تبلیغ دیگران ؛ زیرا در هر راسته بازاری اگر 10نفر شاخص باشند، صدها نفر در این راه بازنده بوده‌اند.


ضعف سواد مالی شهروندان راه را برای پول درآوردن بسیاری هموار کرده و چه بسیار شهروندانی که هر سال میلیون‌ها تومان خرج می‌کنند تا راه متفاوت و یک‌شبه برای پولدار شدن پیدا کنند و از قضا همین جهل به قاعده بازارها باعث روسیاهی برخی شده است. فکر کنیم که همین انگیزه پولدار شدن باعث شده تا کلاهبرداری‌های آنلاین هم بازار پیدا کند. قبل از افتادن در دام راه‌های پولدارشدن آسان، سری به مراکز پلیس فتا بزنید تا متوجه شوید که چه افرادی در این بازار مکاره، باخته‌اند.
 

اخبار مرتبط
جالب است بدانید که برای سرمایه گذاری از این روش نیازی نیست که حتما طلای فیزیکی تهیه کنید، بلکه می‌توانید از صندوق سرمایه گذاری طلا استفاده کنید تا سرمایه گذاری مقرون به‌صرفه‌تری داشته باشید.
استیو سیبولد (Steve Siebold)، نویسنده‌ی کتاب «ثروتمندان چطور فکر می‌کنند؟» حدود ۳ دهه با ثروتمندان جهان مصاحبه کرده است تا بفهمد که چه چیزی آنها را از بقیه متمایز می‌کند.
واقعیت این است که گاهی برای پس‌انداز در حق معمول و ساده لازم نیست کارهای عجیبی انجام بدهیم، خساست به‌خرج بدهیم یا شبانه‌روز کار کنیم؛ فقط باید هنر پیشگیری از ولخرجی را بلد باشیم
از وام های بانکی دوری کنید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید و همواره به یاد داشته باشید که: «پول انسان ها را خلق نمی کند، بلکه انسان ها هستند که پول را خلق می کنند»، «زندگی را به سادگی خودتان زندگی کنید.» ۳- براساس حرف های دیگران عمل نکنید، فقط به آنها گوش کنید ولی هرچه را که احساس خوبی به آن دارید، انجام بدهید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها