یکشنبه, 10 تیر 1403 2024,June

شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا اعلام شد + لینک خرداد ۱۴۰۳

20 خرداد 1403
شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا اعلام شد + لینک خرداد ۱۴۰۳

متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با ثبت نام در این طرح اطلاعاتشان را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال کرده‌اند و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، شرایط مشارکت در این طرح را داشته‌اند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

به گزارش بانک اول در این طرح سایپا خودروهای اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC عرضه می‌شود و زمان تحویل آن هر سال جاری تعیین شده است.

متقاضیان پس از دریافت پیامک از سوی شرکت خودروساز می‌توانند با رفتن به سایت https://saipa.iranecar.com نوع خودرو را انتخاب، ثبت نام و پیش پرداخت را واریز کنند.

آغاز فرآیند ثبت نام پس از رؤیت و تأیید اقرارنامه امکان پذیر است و حداکثر مهلت تکمیل فرآیند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم تا یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۳) است و در صورت واریز وجه پیش‌پرداخت و اقدام نکردن برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی یادشده ثبت نام و واریز وجه منتخبان باطل و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

اخبار مرتبط
این روزها همه درباره ورود نیسان قشقایی جدید به ایران صحبت می‌کنند اما باید به این نکته اشاره کرد که نسل دوم این خودرو به کشور آمده است. زمستان پارسال اعلام شد قرار است نسل سوم این خودرو بیاید اما حالا مشخص شد نسل دوم آمده که از سال 2014 تولیدش آغاز شده تا به امروز و تنها با چندین تغییرات جزئی تولید می‌شود.
روی آوردن خودروسازان به ChatGPT نه به خاطر توانایی‌های آن، بلکه به دلیل مدل زبان طبیعی آن است که در تئوری، خواسته‌های راننده را بهتر درک می‌کند. آئودی جدیدترین شرکتی است که این گام را برداشته است و راه‌اندازی دستیار آئودی موجود خود را با استفاده از Microsoft Azure Open AI برای ادغام با ChatGPT بهبود می‌بخشد.
تریم‌های میان رده و رده‌بالا همچنین از عملکردهای پیشرفته کمک رانندگی مانند ترمز فعال، سیستم کمکی حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و کروز تطبیقی پشتیبانی می‌کنند که در مدل قبلی موجود نبودند. امکانات دیگر شامل شارژ بی‌سیم تلفن همراه و درب برقی صندوق‌عقب است. سیستم صوتی اینفینیتی نیز فقط در تریم بالا موجود است.
ه استحضار متقاضیان و نمایندگی های مجاز بهمن موتور میرساند، شرایط فروش با تحویل فوری خودرو رسپکت ۲ از تاریخ دوشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها