یکشنبه, 10 تیر 1403 2024,June

آغاز فروش ویژه کرمان موتور با تحویل 90 روزه از 9 تیر + قیمت

07 تیر 1403
آغاز فروش ویژه کرمان موتور با تحویل 90 روزه از 9 تیر + قیمت

طرح فروش نقدی کرمان موتور شامل جک T9 در تیر 1403 اعلام شد.

به گزارش بانک اول شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی پیکاپ جدید کی ام سی T9 را روز شنبه 9 تیرماه 1403 به صورت آنلاین آغاز نماید.

شرایط ذیل از ساعت 8 صبح روز شنبه بر روی سایت فروش اینترنتی این شرکت فعال خواهد شد.

شرایط طرح فروش نقدی پیکاپ T9 تیر 1403:

قیمت: 1.979.400.000 تومان

رنگ: سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری

موعد تحویل: 90 روز کاری

اخبار مرتبط
این روزها همه درباره ورود نیسان قشقایی جدید به ایران صحبت می‌کنند اما باید به این نکته اشاره کرد که نسل دوم این خودرو به کشور آمده است. زمستان پارسال اعلام شد قرار است نسل سوم این خودرو بیاید اما حالا مشخص شد نسل دوم آمده که از سال 2014 تولیدش آغاز شده تا به امروز و تنها با چندین تغییرات جزئی تولید می‌شود.
روی آوردن خودروسازان به ChatGPT نه به خاطر توانایی‌های آن، بلکه به دلیل مدل زبان طبیعی آن است که در تئوری، خواسته‌های راننده را بهتر درک می‌کند. آئودی جدیدترین شرکتی است که این گام را برداشته است و راه‌اندازی دستیار آئودی موجود خود را با استفاده از Microsoft Azure Open AI برای ادغام با ChatGPT بهبود می‌بخشد.
تریم‌های میان رده و رده‌بالا همچنین از عملکردهای پیشرفته کمک رانندگی مانند ترمز فعال، سیستم کمکی حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و کروز تطبیقی پشتیبانی می‌کنند که در مدل قبلی موجود نبودند. امکانات دیگر شامل شارژ بی‌سیم تلفن همراه و درب برقی صندوق‌عقب است. سیستم صوتی اینفینیتی نیز فقط در تریم بالا موجود است.
ه استحضار متقاضیان و نمایندگی های مجاز بهمن موتور میرساند، شرایط فروش با تحویل فوری خودرو رسپکت ۲ از تاریخ دوشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها