یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد

18 تیر 1403
دور جدید عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد

معاون وزیر صمت گفت: از امروز تا پنجشنبه متقاضیان باید نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند؛ همچنین فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول مهدی ضیغمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد زمان عرضه خودروهای وارداتی اظهار کرد: از امروز دوشنبه ۱۸ تیر فرایند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیش‌شرط ثبت نام آغاز شده است. متقاضیان تا روز پنجشنبه ۲۱ تیر برای وکالتی کردن حساب خود مهلت دارند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بر همین مبنا نیز از فردا فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود.

وی گفت: پس از این عرضه مشتریان قدیمی یعنی افرادی که در زمستان سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت.

گفتنی است در این عرضه محصولات نشان تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، بستیون، نیسان، اشکودا و… در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط
متقاضیان خرید خودرو دیگنیتی پرایم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 مهرماه جاری تا ساعت 24 روز سه شنبه 24 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو دیگنیتی از طریق درگاه ایرانی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com اقدام کنند.
براساس قانون، موتورسیکلت‌هایی با سن ۱۰ سال و بیشتر در دسته موتورهای فرسوده قرار می‌گیرند و پلاک ملی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. این موتورها باید به مراکز اسقاط معرفی شوند. با این حال، تعویض پلاک برای برخی موتورها بالای ۱۰ سال ممکن است: موتورسیکلت‌های برقی: با توجه به کمترین آلایندگی، این موتورها می‌توانند تا ۱۵ سال پلاک جدید دریافت کنند.
شرکت ایران خودرو در نظر دارد فروش خودرو وانت آریسان را با شرایط ویژه اقساطی از فردا دوشنبه 16 مهرماه 1403 از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir آغاز نماید.
قیمت خودرو در بازار آزاد امروز شنبه ۱۴ مهر تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های پنجشنبه پیشین ندارد و به‌جز پژو پارس و تارا اتوماتیک، سایر مدل‌های ایران‌خودرو و سایپا با همان ارقام پیشین روانه بازار شده‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها