ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

سقف پاداش پایان‌خدمت ۶۵۰میلیون تومان شد

01 آبان 1403
سقف پاداش پایان‌خدمت ۶۵۰میلیون تومان شد

طبق لایحه بودجه سال آینده سقف پاداش پایان‌خدمت کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی ۶۵۰میلیون تومان شده است.

به گزارش  بانک اول  طبق لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی برای سال آینده، پاداش پایان‌خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان‌خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان دولت، پاداش پایان‌خدمت کارکنان مشمول ماده 107 قانون مدیریت خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده بند 10 ماده 68 قانون مذکور به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران به‌ازای هر سال خدمت حداکثر تا سی سال و تا سقف شش میلیارد و پانصد میلیون ریال خواهد بود.

تسنیم

اخبار مرتبط
مالکان واحدهای ‏مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان ‏بهزیستی کشور و سایر افرادی که از پرداخت ناتوان هستند، از ‏پرداخت این حق بیمه معاف‌اند.‏
سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در حساب مجازی خود خبر از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۳ اصناف و مشاغل را داد.
مطابق جدول یک سقف بودجه در سال جاری نزدیک به 6000 هزار میلیارد تومان رسیده است که از این میزان، 20 درصد مرتبط با تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. البته تحویل نفت خام به نیروهای مسلح نیز ذیل این سرفصل گنجانده شده است.
براساس بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۴، سقف معافیت مالیاتی سالانه موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سال ۱۳۶۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی در سال ۱۴۰۴ مبلغ دو میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون (۲.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال، (معادل ماهانه ۲۴ میلیون تومان) تعیین می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها