شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

کشف جسدی در جنگل کردکوی؛ آیا جسد متعلق به معین شریفی است؟

24 خرداد 1401
کشف جسدی در جنگل کردکوی؛ آیا جسد متعلق به معین شریفی است؟

به گزارش بانک اول «معین شریفی» غروب ۲۵ شهریورماه امسال به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر، جنگلبانان و دیگر نیروهای امدادی ۲۰ روز به‌طور مستمر سرتاسر جنگل منطقه را به دنبال این جوان گشتند اما هیچ اثری از او یافت نکردند. بعد از آن عملیات جستجو متوقف شد و پیگیری های این پرونده به‌طور کامل به‌ دستگاه قضایی و انتظامی واگذار شد.

 

با گذشت چهار ماه از زمان مفقود شدن معین، با وجود تلاش های نیروها امدادی و پلیس، هیچ خبری از او به دست نیامده بود تا اینکه امروز جسد یک مرد توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی در جنگل کردکوی کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام خبر کشف جنازه منتسب به معین شریفی در جنگل های کردکوی، گفت: دیروز خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جون گمشده کردکویی است.

 

هادی هاشمیان بیان کرد: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء، بدون  اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمرو نیروهای محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.

 

منبع :hadese24

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها