شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شیوه جالب بانک آینده برای جذب سپرده!

24 خرداد 1401
شیوه جالب بانک آینده برای جذب سپرده!

به گزارش بانک اول، بانک هایی که دارای ناترازی و کمبود سرمایه لازم به دلایل مختلف چون پرداخت تسهیلات کلان و بدون بازگشت و یا با تاخیر زیاد کرده اند مجبورند برای دور ماندن از گزند جریمه سنگین بانک مرکزی در اضافه برداشت و خط اعتباری به سمت جذب سپرده با نرخ های بالاتر از حد مشخص بانک مرکزی کنند.

هر یکی از بانک های دارای صورت های مالی نامناسب با مشوق هایی چون پرداخت تسهیلات یک ساعته و یک روزه(از محل سپرده خودتان)، ارائه وام آسان تر بر روی وثائق دیگر چون سند ملک و غیره می خواهند کمبود سرمایه خود را جبران کنند.

هر چند با نرخ تورم بالای 35 درصد و حتی بالاتر شیوه بانک ها برای جذب و پرداخت سود بالای 18 درصد منطقی و حتی به سود آنهاست!

اما بسیاری از بانک ها برای پرداخت سود بالای 18 درصد شرط شکست نرخ سود سپرده را اجرایی می کنند تا هم پول را حف کرده و هم در زمان بسیتن حساب توسط مشتری بخشی از سود پرداختی خود را به بانک مربوطه برگردانند که این یعنی دو سر سود!

اما این روش باعث می شود بسیاری از مشتریان بانکی به دنبال بانکی باشند که این شرط مهم را نداشته باشد و به راحتی بتوانند برداشت بدون شسکت سود داشته باشند.

بانک غیر دولتی آینده از معدود بانک هایی هست که با اجرای شیوه ریسک دار سپرده بلند مدت با ماندگاری حداقل یک ماه و بدون شسکت سود سپرده های خوبی را جذب کرده است!

بانک آینده تنها با شرط ماندگاری یک ماهه به شما سود بالای 18 درصد پرداخت می کند و شما می توانید پس از یک ماه ماندگاری سپرده خود و سود خود را بدون کم و کاست بردارید!

این شیوه نشان از تشنگی بانک از سرمایه دارد که حاضر است ریسک این روش جذب سپرده را بپذیرد.

بانک آینده که در گذشته نیز حواشی زیادی داشته شاید گفت از پیشتازان عدم توجه به نرخ های مصوب چه در حال حاضر و چه در گذشته بوده است.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
***
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من حساب آینده ساز دارم و همیشه سود 18 درصد دریافت میکردم ولی امروز که سود سپرده واریز شد ،کمتر از 12 درصد بود

صادق کمری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام اینجانب که ازکارکنان این بانک بودم ازاستان ایلام با ارتقاء جایگاه خود باعث شد که برخی ازکاکنان تسویه حساب شوند که بنده نیز جزو آنها بودم اینجانب چون دراستانی محروم و ازلحاظ مالی وضع نچندان خوبی که داشتیم توانسته بودم با درآمدی که ازاین بانک میتوانستم کسب کنم هزینه تحصیل برادرم رابدهم با توجه به تسهیلات بانکی که ازبانکها گرفته بودم..... اما الان چند وقت هست که با تسویه این بانک بدون هیچ دلیلی بامن باعث شده که هیچ گونه درآمدی نداشته باشم تا بتوانم تسهیلاتی را که درزمانی که درآمدوحقوقی داشتم وتوانسته بودم مشکلی ازمشکلات خوانواده ام رابردارم بپردازم...با وجود اینکه پدرم جانبازبوده ولی هیچ وقت برای نوشتن یاقراردادن نام خود درلیست اداره بنیادشهیدوجانبازان اقدامی نکرده. من هیچ گونه بیمه بیکاری نیز باوجود داشتن سابقه بیمه دراین بانک دریافت نکردم تا شاید به امید اینکه روزی دوباره مانند دیگر همکارانم به شعبه ای ازاین بانک برگردم زیرا اززمان تسویه حساب تا کنون هرروز هرساعت بانوشتن نامه... تلفنی وحتی حضوری پیگیرکارم بودم..... درهیچ جایی ازاین دنیا دیده نشده که شرکتی با گرفتن ارتقا ورتبه دست به تسویه کارکنانش بزند

مجید مغانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام و درود بنده چند سالی هست که در بانک آینده حساب دارم به جرات می‌توان گفت که بهترین بانک دربین بانکهای کشورمان هست، ضمن اینکه از پرسنل با ادب و توانمندی هم برخورداره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها