شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش فوری فیدلیتی از 12 مرداد 1400 + شرایط و زمان تحویل

24 خرداد 1401
آغاز فروش فوری فیدلیتی از 12 مرداد 1400 + شرایط و زمان تحویل

به گزارش بانک اول گروه بهمن در نظر دارد از روز سه شنبه فروش فوری با قیمت قطعی خودرو جدید فیدلیتی را ویژه مردادماه 1400 آغاز نماید.

این بخشنامه در تاریخ سه شنبه 12 مردادماه 1400 ساعت 10 صبح لغایت 4 بعدظهر (یا تکمیل ظرفیت) قابل اجرا می باشد.

با هدف جلوگیری واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که قبلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ، ثبت نام خریدار از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد میگردد.

 

برند مدل قیمت قطعی (تومان) زمان تحویل رنگ
فیدلیتی

ycy15qwdyokw4mthemfu.jpg

5 نفره 655،000،000  هفته چهارم شهریور سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری کهکشانی - خاکستری گرافیتی
7 نفره 670،000،000
 
 

 

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها