شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

چطور می توان در بازار ارزهای دیجیتال سود کرد ؟

24 خرداد 1401
چطور می توان در بازار ارزهای دیجیتال سود کرد ؟

به گزارش بانک اول ، همان طور که می‌دانید بازار رمزارز‌ها به‌شدت نوسانی است و مهم است که با تحلیل و اطلاعات کافی دست به معامله‌گری در این بازار بزنید. در این مطلب می‌آموزیم که چگونه از راهکارهایی برای تشخیص بهترین رمزارز‌ها استفاده کنیم.

ارزش معاملات

ارزش معاملات، همان طور که از اسم آن پیداست، مجموع ارزش کل معاملات انجام شده بر روی یک دارایی است. سهامداران باید به دنبال رمزارزی باشند که ارزش معاملات ۲۴ ساعت گذشته‌اش حداقل ۱۵۰ میلیون دلار بوده باشد.

این موضوع باعث می‌شود تا رمزارز موردنظر هم نقدشوندگی مناسبی داشته باشد و هم احتمال پامپ و دامپ شدن آن توسط گروه‌های مختلف پایین بیاید.

بازدهی رمزارز‌ها

بازدهی گذشته یک دارایی تضمینی برای اینکه آن دارایی همیشه پربازده باشد نیست. ولی توجه به سابقه قیمت می‌تواند دلیلی برای بررسی بیشتر آن برای ما فراهم آورد.

الگوی شمع‌های ژاپنی (Candle Pattern) در نمودار قیمت

توجه به الگو‌های شمعی پس از تشخیص روند قیمت بسیار ضروری است. مثلاً تشکیل الگوی پوشای صعودی هنگامی که قیمت پس از یک روند صعودی پرقدرت اصلاح نزولی تشکیل داده، سیگنالی برای ورود به معامله خرید است. 

اندیکاتور SMA

اندیکاتور SMA (۱۰) با شرط تقاطع صعودی با میانگین ۲۰ روزه یکی از بهترین اندیکاتور‌ها برای انتخاب رمزارز‌هایی است که احتمال افزایش قیمت دارند. سیگنال خرید وقتی صادر می‌شود که میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه به‌صورت صعودی میانگین ۲۰ روزه را قطع کند. 

اندیکاتور RSI

یکی دیگر از سیگنال‌های خرید قوی توسط اندیکاتور RSI صادر می‌شود. زمانی‌ که خط RSI به‌صورت صعودی خط ۳۰ را از پایین به بالا قطع کند به آن معنی است که رمزارز از محدوده اشباع فروش خارج می‌شود. 

اندیکاتور MACD

سیگنال خرید توسط MACD زمانی صادر می‌شود که تقاطع صعودی خط MACD با خط سیگنال تشکیل شود. 

بهتر آن است نتایجی که از طریق این راهکارها به‌دست می‌آورید به‌دقت و با توجه به فاکتور‌های بنیادی تحلیل کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها