شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

با خوردن این خوراکی مرگ به سراغ شما خواهد آمد

24 خرداد 1401
با خوردن این خوراکی مرگ به سراغ شما خواهد آمد

به گزارش بانک اول خبرهای سلامتی زیادی هر روز براساس تحقیقات علمی درحال انتشار هستند. این که به شما در مورد مزایا و معایب برخی غذاها می گویند اما دسته ای از غذاها هستند که همیشه درباره فواید آن ها برای سلامتی مان می خوانیم. ما به شما می گوییم که این خوراکی ها می توانند شما را بکشند!

 ما نمی خواهیم شما را بترسانیم و یا به شما بگوییم که همه مواد غذایی که مصرف می کنید می توانند باعث مرگ شما شوند اما هریک از این هشت میوه و سبزیجاتی که در حالت عادی بسیار خوشمزه و سالم دارای سموم طبیعی هستند.

این بدین منظور نیست که شما حتی با مصرف یک بار این خوراکی ها خواهید مرد . شما به طور روزانه با هربار مصرف آن ها میزان کمی از سموم آن ها را وارد بدن تان می کنید اما بدن تان آن قدر قوی است که با آن مقابله کند اما با گذشتن از میزان مصرف معقول و علمی آن ها ممکن است سموم این خوراکی ها در بدن تان به قدری بالا برود که باعث مسمومیت و در نهایت مرگ شما شود.

 

این خوراکی های سالم اما کشنده را بشناسید.

گیلاس، زردآلو، آلو، هلو: سیانور

برنج: آرسنیک

ریواس: اسیداگزالیک

سیب زمینی: سولانین

سیب و گلابی: سیانور بالا

اخبار مرتبط
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از مردم خواست در صورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور در اسرع وقت موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.
- ۲۵ گرم (۰.۸ اونس) لیمو رنده شده منجمد را در ماست طبیعی بدون شکر بگنجانید. - برای ناهار، ۲۵ گرم (۰.۸ اونس) لیموی رنده شده منجمد را به سالاد خود اضافه کنید. همچنین می توانید مقداری اسفناج، آجیل، پنیر تازه، چند تکه ماهی سالمون و مقداری گوجه گیلاسی به آن اضافه کنید.
دو نوع بیماری کبد چرب وجود دارد؛ الکلی و غیرالکلی. بیماری کبد چرب، سلامتی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از علل اصلی نارسایی کبد به شمار می‌رود. بیماری کبد چرب غیرالکلی بیشتر افرادی را درگیر می‌کند که چاق هستند، سبک زندگی غیرفعالی دارند و مقدار زیادی مواد غذایی فرآوری شده مصرف می‌کنند.
جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها