شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک مهر ایران "قرض‌الحسنه" را حذف کرد

24 خرداد 1401
بانک مهر ایران "قرض‌الحسنه" را حذف کرد

به گزارش بانک اول، بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک هایی است که در زمینه قرض‌الحسنه در بین بانکها و موسسات اعتباری در حال فعالیت است.

این بانک با سابقه ترین بانک در بین بانک های تخصصی در زمینه قرض‌الحسنه می باشد که به تازگی تغییراتی را اعمال کرده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه تبلیغات تلویزیونی فعالیت گسترده ای ماه مبارک رمضان داشت و هم اکنون نیز در زمینه تبلیغات محیطی فعال است.

همچنین سایت اینترنتی این بانک نیز تغییرات جالب توجهی داشته و هر ماه تعداد تسهیلات پرداختنی و مشتریان جدید و مبالغ تسهیلات پرداختی را در سایت خود درج می‌کند.

اما از نکات جالب توجه در تغییرات اخیر این بانک کمرنگ‌تر شدن عبارت قرض الحسنه در هنگام درج کامل بانک می باشد.

این بانک از دیرباز به بانک قرض الحسنه مهر ایران شناخته می شد اما به تازگی این بانک تلاش می کند عبارت قرض الحسنه را از نام خود حذف کند که این موضوع بیشتر بر روی سایت اینترنتی بانک و درج عبارت کوچک قرض الحسنه آمده بود.

حال این بانک در تبلیغات پیامکی خود که برای مشتریان ارسال می کند عبارت قرض الحسنه را به طور کلی حذف کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها