جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

۱۱ کاندیدای اصلاح‌طلبان برنامه خود را ارائه کردند/ خبری از ظریف نیست

24 خرداد 1401
۱۱ کاندیدای اصلاح‌طلبان برنامه خود را ارائه کردند/ خبری از ظریف نیست

به گزارش بانک اول سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: تا کنون 11 نفر از فهرست 14 نفره نامزدهای نهایی اصلاح‌طلبان برنامه خود را به اعضای مجمع ارائه کرده‌اند. در این میان خبری از ظریف که نفر اول فهرست اصلاح‌طلبان است نیست.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: تاکنون آقایان مصطفی تاجزاده، محمود صادقی، مسعود پزشکیان، محمد شریعتمداری، محمد صدر، محسن هاشمی، صادق خرازی، عباس آخوندی و مصطفی کواکبیان و همچنین خانم‌ها شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی برنامه‌های خود را ارائه و به پرسش‌های اعضای مجمع عمومی پاسخ دادند.

آذر منصوری افزود: این گفت‌و‌گو‌ها طبق برنامه ادامه دارد و پس از پایان این گفت‌و‌گوها مجمع عمومی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا خبر حضور محمدجواد ظریف در جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران صحت دارد، گفت: خیر چنین خبری صحت ندارد.

براساس اعلام لیست ۱۴ نفره جبهه اصلاحات ایران، محمدجواد ظریف با ۳۷ رأی در بالای لیست قرار دارد؛ این در حالی است وزیر امور خارجه بارها احتمال حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را منتفی دانسته است./فارس

اخبار مرتبط
هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (دوشنبه، ۲۰ فروردین) به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
سرمایه‌گذاران اکنون منتظر گزارش شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه اعلام شود تا فدرال‌رزرو چه زمانی شروع به کاهش نرخ بهره کند.
بذرافشان تاکید کرد: «این اقدام بانک مرکزی با هدف جمع شدن رانت و رسیدن مواد اولیه به دست مصرف‌کننده نهایی بود و مشکل تولید‌کننده‌ها را در ارتباط با مواد اولیه حل کرده است.»
در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها