شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش اقساطی شاسی بلند «جک S5» شرکت کرمان موتور+ جدول جزئیات

24 خرداد 1401
شرایط فروش اقساطی شاسی بلند «جک S5» شرکت کرمان موتور+ جدول جزئیات

به گزارش بانک اول، با توجه به بخشنامه فروش قیمت این کراس اوور مونتاژی با مدل ۱۴۰۰ و در رنگ‌های سفید و مشکی، ۷۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

در شرایط فروش اقساطی "جک S۵"مشتریان می‌توانند با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان این خودرو را تحویل 'گرفته و  الباقی بهای خودرو را به صورت اقساط ۲ ساله پرداخت کنند. زمان تحویل خودرو ۴۵ روز کاری اعلام شده است.

"جک S۵"  اتوماتیک یک کراس اوور سایز متوسط  است که از سال ۹۵ در کارخانه کرمان موتور تولید و مونتاژ می‌شود.

این خودرو به موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۷۴ اسب‌بخار را با گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. توان این موتور توسط جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

صندلی برقی راننده با مموری، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک، ایربگ‌های جانبی جلو، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، سنسور جلو، تهویه اتومات و دوربین عقب از جمله امکانات "جک S۵" به حساب می‌آید.

جزئیات فروش نقدی و اعتباری فرودین ماه محصول جک اس ۳ به شرح جدول زیر از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شده است.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها