جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

جدیدترین وام بانک ملت ؛ 50 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه

30 مرداد 1401
جدیدترین وام بانک ملت ؛ 50 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه

به گزارش بانک اول وام خرید کالای بانک ملت به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت داشته باشند. نرخ سود تسهیلات براساس نوع سپرده تعیین می‌شود و برای دارندگان کوتاه مدت 15 درصد و بلندمدت 18 درصد خواهد بود. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت با توجه به نوع سپرده متفاوت است. اگر سپرده متقاضیان بلندمدت یکساله باشد، مدت زمان بازپرداخت 12 یا 24 یا 36 ماهه خواهد بود. اما مدت بازپرداخت اقساط برای دارندگان سپرده کوتاه مدت تنها 36 ماه است.

لازم به ذکر است که سپرده مشتریان تا اخر تسویه اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد ولی به آن سود تعلق خواهد گرفت. میزان این سود برای سپرده‌های بلندمدت 15 درصد و کوتاه مدت 10 درصد اعلام شده است. این وام در قالب کارت اعتباری به مشتریان پرداخت می‌شود.

میزان اقساط این وام با توجه به شرایط ذکر شده، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 65 میلیون و 35 هزار تومان خواهد بود.

نگاهی به تاریخچه بانک ملت

بانک ملت سال 1358 از ادغام بانک‌های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، ایران و عرب و چند بانک دیگر شکل گرفت. از آن زمان تاحال این بانک انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است. این بانک با شعار «بانک ملت، تجربه‌ای متمایز» سعی در ارتقای سطح فعالیت خود و بهبود کیفیت خدماتش دارد.

کسب تندیس زرین بانک محبوب ایران، عنوان سموین شرکت برتر ایران، تندیس برترین خدمات الکترونیکی و … از جمله دستاوردهای این بانک در طول سال‌های فعالیت آن است.

اخبار مرتبط
افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداقل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند. البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.
بانک اول- بانک صادرات به همه افراد واجد شرایط وام کارت اعتباری تا سقف 200/000/000 تومان و اقساط 60 ماهه پرداخت می کند.
بانک اول - با صدور مجوز افزایش سرمایه بانک ملت از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه این بانک خصوصی با ۵۵.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش به ۲۶۲.۰۴۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال خواهد رسید.
بانک اول - اعطای تسهیلات و وام بانکی توسط بانک‌ها در چهارچوب نظام بانکداری بدون ربا و عقود اسلامی، یکی از روش‌های مرسوم برای توسعه و رونق اقتصادی و به ویژه کمک به نیازهای مالی مردم و تامین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات