جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

عرضه اسکناس دلار به متقاضیان در صرافی بانک توسعه صادرات

24 خرداد 1401
عرضه اسکناس دلار به متقاضیان در صرافی بانک توسعه صادرات

 به گزارش بانک اول آقای محسن بوالحسنی با اعلام این مطلب افزود: پیرو توافقات انجام شده با بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای سیاست های تنظیم بازار ارز این صرافی نسبت به عرضه اسکناس دلار به صورت خرد و عمده اقدام می کند. شرکت صرافی توسعه صادرات (سهامی خاص) بعنوان اولین شرکت صرافی بانکی در تاریخ 1383/5/4ثبت گردیده و با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شروع به فعالیت نموده است.

در چارچوب دستورالعمل اجرایی تاسیس ،فعالیت و نظارت بر صرافی ها مورخ 93/5/28 ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت صرافی توسعه صادرات با تطبیق شرایط خود با دستورالعملهای بانک مرکزی موفق به تمدید مجوز فعالیت خود در تاریخ 94/5/8 به شماره 116901 گردیده است و در حال حاضر شرکت صرافی توسعه صادرات از شرکتهای صرافی مجری سیاستهای ارزی بانک مرکزی ج.ا.ا نیز محسوب می شود.

این شرکت در امر خرید و فروش انواع ارزهای خارجی اعم از نقدی و حواله و مسکوکات طلا فعالیت می نماید. در سالهای اخیر که بواسطه شرایط تحریم اقتصادی از فعالیت بانکها در عرصه ارسال و دریافت حواله های خارجی کاسته شده است ، شرکت صرافی توسعه صادرات نقش بسزایی در انجام حوالجات از طریق شبکه کارگزاری جهانی خود ایفاد نموده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها