جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

ضوابط اجرایی بخشودگی جرایم تاخیر بدهکاران بانکی اعلام شد

24 خرداد 1401
ضوابط اجرایی بخشودگی جرایم تاخیر بدهکاران بانکی اعلام شد

 به گزارش بانک اول با توجه به تصمیم اخیر شورای هماهنگی بانکها در طرح بخشودگی جرایم تاخیر در راستای همراهی با سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و ایجاد فرصت های بیشتر اشتغال بدهکاران به سیستم بانکی می توانند بدهی خود را تسویه کنند.
براساس این گزارش، تمامی جرایم تاخیر در تادیه دین متعلق به تسهیلات دریافتی بدهکارانی که تا تاریخ سی ام دی ماه سال جاری دارای بدهی سررسید شده یا غیر جاری نزد بانک باشند، مشروط به بازپرداخت کلیه بدهی های سررسید شده حداکثر تا پایان سال جاری، بخشوده می شود.
بخشش جرایم تاخیر حداکثر به میزان مابه التفاوت نرخ وجه التزام تاخیر در تادیه دین مندرج در قراردادهای منعقده و نرخ سود تسهیلات اعطایی خواهد بود.
مهلت استفاده از فرصت تعیین شده حداکثر تا پایان سال 1395 است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها